سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو  

مراقبت های بعد از کاشت مو , بعد از کاشت مو چه مراقبت های لازم است؟ : باید بدانید بعد از کاشت مو باید مراقبت های را از مو انجام بدهید.در ادامه این مطلب سعی کرده ایم تا نکات لازم و ضروری را برای شما عزیزان تشریح کنیم تا پیش از انجام دادن کاشت مو به آنها دقت کنید.

مراقبت های بعد از کاشت مو

بعد از کاشت مو چه مراقبت های لازم است انجام بدهیم؟

در تمامی روش های کاشت مو در واقع اصول یکسان می باشد.اگر شما بخواهید تعریفی از کاشت مو در هر شرایطی بیان کنید اینگونه می گویید که کاشت عبارت از فرآیندی که در آن از پشت سر فرد گرفت ها برداشته می شوند و سپس در فضای که مو ندارد کاشته می شوند. در کاشت مو روش های متعددی وجود دارد که در هر روش نیاز است اقدامات و مراقبت های خاصی صورت بگیرد.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

بعد از کاشت مو به روش های رایج و سنتی چه مراقبت های لازم است انجام بدهیم؟

  1. روزی که شما کاشت مو را انجام بدهید و چند روز بعد (4 روز ) شما خونریزی داشته اید که باید با استراحت و فشار از خونریزی ها جلوگیری نمایید . دقت کنید که در چنین مواقعی سریعا به پزشک بروید تا او اقدامات لازم را برای شما انجام بدهد.
  2. ممکن است بعد از اینکه کاشت مو را انجام دادید با دست زدن به پوست سر گرفت ها ریخته شوند یا چند عدد از آنها کنده شود.
  3. بعد از دو یا سه روز باید به مرکز کاشت بروید و برای کشیدن بخیه های پشت سر اقدام کنید
  4. لازم است بدانید بعد از کاشت مو حدود 2 هفته حداقل در منزل استراحت کنید تا مشکلی برای موهای شما پیش نیاید.
  5. کاشت مو زمانی که به روش های سنتی و رایج انجام شود، دارای جراحی می باشد و همین موضوع سبب می شود که شما در صورت ، پیشانی حتی پلک های چشم هایتان تورم را داشته باشید که در چنین شرایطی با قرار دادن سر با زاویه 45 درجه و کمک گرفتن از کیسه یخ می توانید سبب بهبود وضعیتتان شوید.
  6. متاسفانه در روش های کاشت مو به صورت رایج و سنتی ، عفونت نیز وجود  دارد که شاید برای افراد رخ دهد . اول از هر چیزی باید نگذارید عفونت ملتهب شود و باید حتما پزشکتان را باخبرکنید.

بعد از کاشت مو به روش SUT چه مراقبت های لازم است؟

اگر شما از روش SUT برای کاشت مو استفاده کرده اید باید به توصیه ها و مراقبت های بعد از آن نیز دقت کنید که شامل پیروی از پرهیز و مراقبت های عمومی می باشد . خوشبختانه این روش عوارض جانبی یا دوران نقاهت ندارد.

در روش SUT می توان تا 14000 تار مو را در یک جلسه کاشت و برداشت گرفت ها به وسیله دستگاه است که این خود یک مزیت مهم به شمار می رود و موجب می شود هیچ آسیبی به گرفت های همسایه وارد نشود و گرفت های سالم بیشتری برداشت شوند و نتیجه ی بهتری را می توان در این روش بدست آورد.

برچسب ها: , , , ,