سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوارض کاشت ابرو , معایب و عارضه های بعد از کاشت ابرو

عوارض کاشت ابرو , معایب و عارضه های بعد از کاشت ابرو  

عوارض کاشت ابرو , معایب و عارضه های بعد از کاشت ابرو , کاشت ابرو چه عوارضی دارد؟  : همه ی ما می دانیم که ابرو یکی از مهم ترین عناصر در چهره و زیبایی هر شخصی است و هر روز افراد زیادی را می بینیم که به مراکز کاشت مو می روند و متقاضی کاشت ابرو هستند.

عوارض کاشت ابرو

ریزش ابرو ممکن است به علت های مختلفی اتفاق بیوفتد که می توان به عوامل ارثی ، استرس ، اضطراب ، نگرانی و … اشاره کرد. معمولا افراد زیادی هستند که می خواهند به روش های خانگی برای همیشه از شر ریزش ابرو رها شوند و از سیر و روغن های گیاهی استفاده می کنند و البته که در بیشتر موارد به نتیجه نمی رسند و در نهایت با مراجعه به دکتر و مصرف قرص و آمپول و دارو می خواهند ریزش موی خود را درمان کنند که باید بدانند داروهای شیمیایی نه تنها کمکی به شما نمی کند بلکه سبب می شوند ریزش از گذشته نیز بیشتر گردد.

تنها راهی که شما می توانید برای جبران ابروهای از دست رفته خود انجام بدهید و دوباره زیبایی صورتتان را بدست بیاورید کاشت ابرو است که در این حالت از موهای پشت سر یا کناره گوش برداشته می شود و در قسمت های خالی کاشته می گردد.

کاشت ابرو به روش های سنتی FIT و FUT

در این روشها دقیقا همان کاری انجام می شود که در مراحل کاشت مو به روش FIT و FUT صورت می گیرد.همان عوارضی که برای کاشت مو به این روش ها وجود دارد مجددا در کاشت ابرو نیز تکرار می شود. عوارضی مانند تراکم موها با فاصله های زیاد ، خونریزی های شدید از جمله عوارض کاشت ابرو در FIT و FUT می باشد.
البته نباید فراموش کرد که بجز معایب که در پاراگراف فوق بیان کرده ایم از بین رفتن گرفت ها و پرت شدن آنها و برداشت های غیر اصلولی نیز در این روش ها وجود داشته است.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

کاشت ابرو به روش FUT و FIT چه معایبی دارد؟

  1. یکی از مهم ترین عوارض این روش در کاشت ابرو ، جراحی های سنگین در قسمت های پست سر و بغل سر می باشد.
  2. وجود خونریزی های شدید
  3. استفاده از تکنسین ها در این روش و در صورت لزوم بیهوشی انجام می شود.
  4. وجود عوارض جانبی و دوران نقاهت
  5. نیاز به استراحت مطلق به مدت دو تا سه روز
  6. ایجاد تورم های شدید در قسمت های اطراف چشم و پیشانی و …
  7. موها خواب یکسانی ندارند
  8. تراکم کم موها

کاشت ابرو به روش های FUE و SUT

یکی از جدیدترین روش های که امروزه بسیار از آن استفاده می شود کاشت ابرو به روش FUE و SUT می باشد.این روش مزیت های زیادی دارد .
در این روش کاشت ابرو به بالاترین تراکم ممکن صورت می گیرد و همچنین خواب مو و مدل آن نیز با مشورت متقاضی صورت می گیرد و همچنین خط رویش در کاشت ابرو به این روش به صورت مهندسی طراحی می شود.

اگر از دسته متقاضیانی هستید که نگرانید روش های FIT و FUT برای شما عوارض و مشکلاتی را به همراه داشته باشند می توانید از کاشت ابرو به روش FUE و SUT استفاده نمایید که دیگر درگیر عوارض جانبی و دوران نقاهت نشوید. پس همواره به مراکزی که برای کاشت ابرو می روید دقت فراوانی نمایید.

برچسب ها: , , ,