سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درمان ریزش موی مردان , راه های درمان ریزش مو در مردان

درمان ریزش موی مردان , راه های درمان ریزش مو در مردان  

نحوه درمان ریزش موی مردان , راه های درمان ریزش مو در مردان , نحوه درمان ریزش موی مدل مردانه چگونه است؟ : در دنیا افراد زیادی هستند که دچار ریزش موی مردانه یا طاسی ارثی می باشند. طاسی زمانی که به علت ارثی اتفاق بیوفتد در شروع با شکل M می باشد و کم کم به قسمت های جلوی سر و کناره های سر کشیده می شود. نکته جالب اینجاست که طاسی ارثی با هورمونهای جنسی مردانه ارتباط داشته ولی علت آن هنوز مشخص نیست.

درمان ریزش مو در مردان

طاسی ارثی را چگونه درمان کنیم؟

برای درمان طاسی ارثی درمانی های متنوعی پیشنهاد شده است که مصرف ماینوکسیدیل یکی از این راهکارهاست. تحریک تارهای مو به وسیله ماینوکسیدیل ها انجام می شود و سبب رشد می شود و کاهش ریزش مو را به همراه داشته است. ممکن است بعد از استفاده از ماینوکسیدیل سر دچار التهاب، خارش ، قرمزی یا تورم شود.

کاشت مو :

یکی از روش های درمانی که به صورت دائمی است و تا امروز نتایج خوبی را بدست آورده است کاشت مو می باشد. در کاشت مو بخشی از موهای شخص برداشته می شود و در قسمت های کم مو و فاقد مو کاشته می شود. به علت اینکه بانک مو متعلق به شخص است بیشترین میزان انطباق و سازگاری را با بدن داشته است پس می توان آن را به عنوان مطمئن ترین راهکارهای درمانی معرفی کرد.

مصرف مواد غذایی موثر :

گاهی ممکن است به علت عدم تعادل در مواد غذایی یا استفاده نادرست از رژیم های غذایی ، ریزش مو اتفاق بیوفتد. اگر می خواهید دچار این مشکل نشوید بهتر است به برخی از نکات زیر دقت کنید:

– مصرف میوه و سبزیجات زرد و قرمز مانند سیب زمینی و هویج :

این مواد دارای ویتامین آ هستند و سبب می شوند که سلامت مو و رشد آنها تقویت شود. ماهی غنی از امگا3 است که بسیار برای رشد مو ضروری می باشد. سعی کنید حتما در برنامه های غذایی خود از ماست و غذایی های که ویتامین B5 دارند استفاده کنید چون افزایش جریان خون را در زیر پوست به همراه دارند. سالاد اسفناج به دلیل ویتامین آ و سی و آهن می تواند بسیار برای شما موثر باشد.میزان پروتئین لازم بدنتان را با خوردن گوشت و غذاهای دریایی تامین نمایید.تخم مرغ و شیر منبع غنی شده از ویتامین B7 هستند که بسیار برای بدن لازم هستند و همچنین غذاهای که روی دارند می توانند سبب کاهش ریزش مو شوند مانند صدف ، خرچنگ


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

مصرف زیاد آب :

اگر میزان کافی آب بدنتان تامین نشود موجب می شود رشد سلول های پوست و مو انجام نشود. پس در طول روز حداقل 8 لیوان آب را بخورید. در زمان ورزش کردن حتما از آب استفاده کنید.

فراموش نکنید استرس می تواند یکی از عواملی باشد که ریزش مو را برای شما به وجود بیاورد پس لازم است بدانید استرس سبب می شود که موها خیلی سریع وارد مرحله استراحت شوند و در نهایت ریزش داشته باشند.

چک آپ را فراموش نکنید :

سعی کنید در چند ماه یکبار این کار را انجام بدهید تا اگر اختلال های هورمونی یا کم کاری تیروئید دارید بتوانید برای درمان اقدام کنید ؛ همین بیماری ها سبب ریزش مو می شوند.

چه راه های به عنوان راهکارهای درمان طبیعی برای ریزش مو وجود دارد؟

  1. تحقیقات زیادی نشان میدهد که آب پیاز می تواند سبب شد که رشد مجدد مو دوباره انجام شود. آب پیاز را روزی دو بار بر روی سرتان بمالید این کار پس از 6 هفته می تواند نتایج خوبی برای شما داشته باشد.
  2. استفاده از خمیر بذر شنبلیله می تواند موجب رشد مو شود. در بذر شنبلیله عناصری وجود دارد که می تواند برای شما موثر باشد به گونه ی که بذر را با آب ترکیب نموده و روی سرتان به مدت 40 دقیقه قرار میدهید.
  3. ماساژ پوست سر می تواند موجب شود که خون زیر پوست جریان یابد و در نهایت ریشه های مو تقویت شوند. البته این روش هنوز به صورت کاملا اثبات نشده ولی متخصصان می گویند ماساژ به وسیله روغن های رزماری و روغن زیتون می تواند مفید باشد.

برای رهایی از ریزش مو روش های درمانی دیگری نیز وجود دارد ولی هنوز نمی توان به صورت قطعی در مورد موثر بودنشان نظری دارد.

اگر از دسته افرادی هستید که دچار ریزش مو می باشید بهتر است برای درمان به پزشک مراجعه کنید و به صورت اصولی و دقیق برای درمان ریزش مویتان اقدام کنید و با تجویز پزشکتتان از روش های درمان استفاده نمایید.

برچسب ها: , , , , ,