سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریزش مو در کودکان

ریزش مو در کودکان

ریزش مو در کودکان : برخی از کودکان متاسفانه دچار کچلی می شوند و این موضوع به دلایل ویژه ای مانند عفونت،آلوپسی آره اتا،شیمی درمانی ، مشکلات روحی رخ میدهد. جهت درمان ریزش مو و ترمیم مو می توانید مقالات زولفینه را مطالعه نمایید.

دلایل ریزش مو در کودکان – عفونت

یکی دلایل رایج که سبب ریزش مو در کودکان می شود, عفونت قارچی پوست سر می باشد.البته این عارضه را با کچلی قارچی سر نیز می شناسند که سبب می شود برخی از قسمت سر کودکان کچل شود.در صورتی که این مشکل برای کودکان شایع است ولی بزرگسالان و نوجوانان نیز ممکن است دچار این مشکل شوند.

کچلی قارچی مواردی مانند خارش،شکستگی مو ، وجود لکه های سیاه روی پوست سر را به همراه داشته است.معمولا کودکانی که از نظر بهداشتی در سطوح پایین قرار دارند و مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت نمی کنند و یا در برای مدت در معرض رطوبت قرار می گیرند به این مشکل دچار می شوند.

نکته ی که باید دقت کنید این است که این بیماری مسری می باشد و از مواردی چون شانه،کلاه مشترک ، تماس مستقیم با افراد آلوده نیز می تواند انتقال داده شود.
والدینی که کودکانشان دچار عفونت قارچی شده اند باید دقت کنند که سریعا به پزشک مراجعه کنند و درمان کودکانشان را جدی بگیرند و اجازه ندهند تا زمان بهبودی کامل فرزندشان به مدرسه برود.

ریزش مو در کودکان – بیماری آلوپسی آره اتا

این بیماری جز بیماری های خود ایمنی به شمار می رود که در آن سلول های مو مورد حمله سیستم ایمنی بدن قرار می گیرند و معمولا بدین صورت است که فرد در زمان کوتاهی موهایش را از دست می دهد و روی سر کودک ، تکه های خالی از مو به وجود می آید.در هر سنی ممکن است این بیماری برای فرد پیش بیاید.متخصص پوست ، بیمار را معاینه می کند و با ارزیابی علائم در بیمار آلوپسی آره اتا را تشخیص میدهد که متاسفانه هنوز هیچ درمان قطعی برای آن وجود نداشته است.این بیماری می تواند در فرد دچار پیشرفت داشته باشد ولی بعد از زمانی متوقف خواهد شد و پس از چندماه و چند سال مجدد آغاز گردد.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


ریزش مو در کودکان – شیمی درمانی

ریزش مو در کودکان

ریزش مو در کودکان

بسیاری از بیمارانی که داروهای شیمی درمانی را مصرف می کنند عوارضی مانند کم مویی و طاسی را تجربه می کنند. در صورتی که کودکی دچار سرطان شود و شیمی درمانی را طی کند متاسفانه این مشکل برای او پدید می آید.

والدین باید در این شرایط نکات لازم را به کودکشان یادآوری کنند و شرایط را به گونه ی محیا کنند که کودک بتواند خود را با موقعیت به وجود آمده وفق دهد و دچار مشکلات جدی تر نشود . البته بعد از اینکه دوره شیمی درمانی تمام شود موهای کودک مجدد رشد می نماید و او می تواند به وضعیت عادی برگردد.

ریزش مو در کودکان – مشکلات روحی

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر کودکی پدید بیاید و ریزش مو را در او به وجود بیاید مشکلات روحی و عاطفی است. اگر کارها و فعالیت های را به کودک بسپاریم که از سن او فراتر باشد و او از پس این مشکلات برنیاید این امکان وجود دارد که عوارضی مانند ریزش مو را برای او به همراه داشته است.باید بدانید که با ایجاد این چالش ها برای کودک می توان تاثیرات منفی را روی روح و روان او ایجاد نمایید.

برچسب ها: , , , , , , ,