سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین دستگاه لیزر مو

بهترین دستگاه لیزر مو , بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد , دستگاه های لیزر مو , انواع دستگاه های لیزر موهای زائد , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خرید دستگاه لیزر مو , فروش دستگاه لیزر مو :  لیزر موهای زائد تنها روش حذف دائمی موها است که تکنیک های معمول دیگر را منسوخ کرده است .و برای نواحی مختلف بدن افراد مناسب است و موهای ناخواسته را بدون آسیب رساندن به منافذ و ساختار پوست و به صورت بی‌خطر از بین می‌برد.امروزه دستگاه های لیزر متفاوتی برای از بین بردن موهای زائد وجود داردو سوال اکثر افراد این است که کدام نوع لیزر بهترین اثر بخشی را دارد و باعث ایجاد پوستی صاف و بدون مو می شود.

البته پاسخ به این سوال بستگی به نوع پوست و موی افراد دارد و برای افراد با شرایط پزشکی و ژنتیکی متفاوت روش متفاوتی مناسب می باشد.ولی بدون شک شماری از دستگاه ها ی لیزر مناسب و محبوب است.

هرکدام از لیزرها عمق نفوذ خاصی دارند  ودر کل نور لیزر به سطح پوست تابانده می شود و نور لیزر از سطح پوست تا عمق مو و فولیکول های مو می رسد و آن را گرم می کند و باعث می شود که بیمار درد و ناراحتی نداشته باشد.

اگر شما برای رفع موهای زائد بدنتان روش لیزر را انتخاب کرده اید.ما به شما توصیه می کنیم که قبل از اینکه عمل لیزر را انجام دهید ،ابتدا اطلاعات کافی در مورد انواع لیزر ،مزایا و معایب آن به دست آورید، تا بتوانید تصمیمی درست و آگاهانه در این زمینه اتخاذ کنید.متخصصین ما در کلینیک لیزر مو جلسات مشاوره رایگان برگزار می کنند، شما می توانید با شرکت در این جلسات به تمام سوالات خود در زمینه لیزر پاسخ پیدا کنید و همچنین متخصصین ما با توجه به شرایط پوست و مو و شرایط ژنتیکی شما بهترین راه حل و بهترین نوع دستگاه برای لیزر را به شما پیشنهاد می دهند.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد | خرید و فروش دستگاه لیزر مو

دستگاه لیزر الکساندرایت | دستگاه لیزر الکس

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد لیزر الکساندرایت می باشد.در این دستگاه پرتو نور با انرژی بالا تولید می شود و طول موج پرتو با توجه به انواع ساختار پوست و مو قابل تنظیم می باشد.ویژگی لیزر الکساندرایت جذب بالای ملانین در محدوده طول موج آن می باشد و پالس نور لیزر الکساندرایت فولیکول های مو را بدون تاثیر قابل توجه بر بافت اطراف از بین می برد.چرخه رشد مو سه مرحله دارد: مرحله رشد،مرحله میانی و مرحله استراحت.حدود 85 درصد موها در هر زمان در مرحله رشد هستند و موهای در حال رشد را  به راحتی می توان با لیزر از میان برد.برای دستیابی به نتیجه مطلوب چند جلسه درمان لازم است تا نتیجه ی دلخواه کسب شود .

بهترین دستگاه لیزر مو

بهترین دستگاه لیزر مو

مزایا دستگاه لیزر موهای زائد الکس

انجام عمل لیزر با دستگاه ها و روش های مختلفی انجام می گیرد و کارشناسان با توجه به تجربیات و آزمایش های تخصصی لیزر الکساندرایت قدرتمندترین و پرتاثیرترین لیزر نسبت به موارد دیگر می دانند.برخی از مزایای لیزر الکساندرایت که آن را نسبت به بقیه برتری داده عبارتند از:

  • میزان نفوذ آن به پوست تا عمق فولیکول های مو است و به همین دلیل برای از بین بردن موهای زائد موثرتر عمل می کند.
  • هندپیس لیزر الکساندرایت بزرگ است و ناحیه درمان را 5 برابر بیشتر پوشش می دهد و باعث درمان سریع تر و ارزان تر می شود.
  • احساس درد و ناراحتی در این روش کمتر است.
  • دستگاه های رایانه ای پیشرفته باعث شده که ایمنی و موثر بودن را تضمین می کند.
  • لیزر الکساندرایت بیشتر از لیزر دایود جذب ملانین پوست می شود و در نتیجه اثر مطلوب و بهتری را بر جا می گذارد.

کارایی لیزر الکساندرایت برای موهای ریزتر و نازک تر که بیشتر لیزرهای دیگر قادر به از بین بردن آنها نیستند ،ثابت شده است.قبل از ابداع روش لیزر الکساندرایت روش های دیگری برای از بین بردن موهای زائد از جمله وکس،بند انداختن ،تیغ و الکترولیز وجود داشت که هیچکدام از این ها قابل رضایت نبود ، و روش هایی پردردسر و مشکل بودند. FDA چندین سال پیش امن بودن لیزر الکساندرایت را در از بین بردن موهای زائد تایید کرده است ،  و از آن زمان تاکنون لیزر الکساندرایت پیشرفت های چشمگیری داشته است.


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید : 

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

کلینیک زیبایی , مراکز زیبایی , لاغری موضعی , لاغری با دستگاه ار اف , لاغری با لیزر لیپولیز , مزوتراپی لاغری , تبلیغات لیزر مو , محل مناسب برای تبلیغات لیز مو , تبلیغ لیزر موهای زائد

لیزر درمانی , کاشت مو , کاشت مو طبیعی , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , هزینه کاشت مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


 

نقاط ضعف دستگاه لیزر موی الکساندرایت

لیزر الکساندرایت در میان لیزرها یکی از امن ترین آن ها به شمار می رود و در نتیجه عوارض خیلی کمی دارد.از جمله عوارض شایعی که می تواند در این روش وجود داشته باشد قرمزی و ورم جزئی پوست است که بعد از چند ساعت برطرف می شود.بیماران احساس درد و نارحتی کمی احساس می کنند ، بدترین حالتش این است که کمی احساس گرما و سوزش در طی درمان داشته باشند. همچنین این روش فوق العاده سریع است و می تواند در ساعتی از روز که شما مشغله ندارید برای درمان مراجعه کنید و نیاز به وقت بیشتری ندارد. و اگر درمان و انجام عمل لیزر توسط متخصص و یک کادر مجرب انجام شود کاملا امن است و عوارضی قابل مشاهده نخواهد بود.

دستگاه لیزرموی دایود

لیزر دایود یک روش نسبتا جدیدی برای از بین بردن موهای زائد می باشد .این روش بر دینامیک گزینشی نور و گرما مبتنی است.در این روش پالس های لیزر در کسری از ثانیه از شطح پوست عبور کرده و به ریشه فولیکول مو می رسد و مو را گرم کرده و رشد فولیکول های مو را متوقف می کند. و آسیبی به بافت های اطراف پوست وارد نمی کند .لیزر دایود یک روش امنی می باشد و احساس درد و ناراحتی کمتری به همراه دارد و استفاده از آن سریع و راحت است.

بهترین دستگاه لیزر مو

بهترین دستگاه لیزر مو

لیزر دایود در طول موج 800 تا 810 نانومتر می باشد و طول موج لیزر با توجه به افراد مختلف و نیاز درمانی متفاوت می تواند متغیر باشد. لیزر دایود بدون صدمه بر بافت های اطراف پوست در عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و بیشترین جذب ملانین را دارد.ملانین ها نور را جذب و تبدیل به گرما می کنند و سپس دمای فولیکول مو افزایش پیدا می کند و افزایش دما به حدی می رسد که آسیب جدی به فولیکول های مو وارد می کند و در نتیجه رشد مجدد آن را متوقف می کند.

مزایا دستگاه لیزر موهای زائد دایود

از جمله مزایای لیزر دایود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طول موج لیزر دایود بلند است و برای بیماران دارای تون های پوستی تیره روش بسیار موثری است.
  • کاملا بی خطر و امن به عمق بیشتری نفوذ می کند.
  • سطح بیشتری از موهای زائد را به طور همزمان از بین می برد.

این دستگاه لیزر مو روشی سریع است و برای پوست های روشن با رنگ موی تیره که نیاز به تعداد جلسات کمتری برای درمان دارند، مناسب می باشد.این روش برای افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند توصیه نمی شود. چون زمانی که پوست تیره است انرژی بیشتری جذب می شود و احتمال تغییر رنگ پوست  تاول زدن وجود دارد.و در صورت استفاده برای پوست های تیره باید انرژی کمتری استفاده شود.

معایب دستگاه لیر موی دایود

به دلیل شدید بودن نور لیزر باید همه ی افراد در اتاقی که عمل لیزر انجام می شود ، حتما از عینک مخصوص ایمنی برای جلوگیری از صدمه دیدن چشم استفاده کنند. عوارضی که به ندرت پیش می آید شامل مقداری قرمزی و آفتاب سوختگی است  و ممکن است رنگ پوست برای مدتی تیره و روشن شود که با مراقبت و رعایت توصیه های بهداشتی ظرف چند ساعت از بین می رود.ولی اگر توصیه های بهداشتی بعد از درمان رعایت نشود ممکن است تغییر رنگ پوست دائمی شود.

دستگاه لیزر موی  Elight

دستگاه ایلایت روشی پیشرفته برای رفع موهای زائد است که هم موهای زائد را از بین می برد و هم پوست را صاف و نرم می کند. .از آنجایی که دستگاه ایلایت ترکیبی از سه تکنولوژی پیشرفته شامل فرکانس رادیویی دو قطبی به اضافه آی پی ال به اضافه خنک کننده تماسی پوست می باشد، یک روش فوق العاده در از بین بردن موهای زائد به شمار می رود. ایلایت در کاهش و رفع موهای زائد ،رگ های واریسی و ضایعات رنگدانه ای بسیار موثر عمل می کند و.کارایی آن نسبت به آی پی ال معمولی سه برابر می باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر ایلایت به دلیل اینکه از  هر دو تکنولوژی IPL+RF استفاده می کند بسیار امن است.لیزر ایلایت از همه ی مزایای تکنولوژی های امروزی رفع موهای زائد مانند لیزر و الکترولیزر برخودار است ترکیبی از انرژی‌های نوری و الکتریکی را به کار می‌گیرد. فولیکول مو تحت تاثیر همزمان آی پی ال (پالس نوری با انرژی بالا) و جریان برق تخریب می‌شود.

مزایا دستگاه لیزر موی ایلایت

از جمله مزایایی که لیزر ایلایت دارد عبارتند از :

بدون درد : بیهوشی ندارد و درمان با کمی احساس سوزش همراه است.

تاثیر آن دراز مدت و دائمی است : موهای زائد برای همیشه از بین می روند. چون نور لیزر فولیکول مو را نابود کرده و رشد آن را برای همیشه متوقف می کند.

نقاط ضعف دستگاه لیزر موهای زائد ایلایت

بدون تردید این روش لیزر هم دارای یکسری نقاط ضعف و عوارض است با این حال احتمال بروز عوارض جانبی لیزر ایلایت کم است و به ندرت ممکن است پوست دچار سرخی و ورم جزئی شود یا کمی تاول بزند و کبود شود که این عوارض موقتی هستند و ظرف چند ساعت آینده از بین می روند.

احتمال تغییر رنگ پوست و روشن یا تیره شدن پوست در این روش وجود دارد که آن هم طی یک تا دو هفته بعد از لیزر بر طرف می شود.توصیه ما به شما این است که بعد از انجام لیزر در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و از لباس های پوششی مناسبی استفاده کنید و حتما از کرم های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

دستگاه لیزر موی خانگی

امروزه در زمینه لیزر پیشرفت های زیادی انجام شده است و شما می توانید در محیط منزل خود با ایمنی و صرف هزینه کم موهای زائد خود را از بین برده و پوستی صاف و شفاف و بدون مو را داشته باشید.

نقاط ضعف دستگاه لیزر موی خانگی

این روش لیزر برای پوست های تیره اصلا مناسب نیست . و فقط برای پوست های با تون روشن تا متوسط مناسب می باشد و قفل دستگاه هم به گونه ای تنظیم شده است که برای تون های پوستی در محدوده رنگ تعریف شده ، فعال می شود .

دستگاه لیزر مو

دستگاه لیزر موی خانگی

اندازه دستگاه های لیزر موی خانگی کوچک است و ناحیه کمی از پوست را پوشش می دهد. ساز و کار دستگاه لیزر خانگی با دستگاه لیزرهای تخصصی یکسان است ولی قدرت و کارایی آن نسبت به آن دستگاه ها کمتر است و در نتیجه اثر ماندگاری آن کمتر است و تاثیر بلند مدت نخواهد داشت ولی ماندگاری آن نسبت به وکس و سایر روش های معمول بیشتر است .اما در هر حال پوست آنقدر صاف و بدون مو نخواهد بود.


برای اینکه با دستگاه های لیزر خانگی بیشتر آشنا شوید  می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.!

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی