سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق بوتاکس , هزینه تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس , هزینه تزریق بوتاکس , قیمت تزریق بوتاکس , مزایای تزریق بوتاکس , بهترین مرکز تزریق بوتاکس , عوارض و معایب تزریق بوتاکس , تزریق بوتاکس صورت : انسان ذاتا طرفدار زیبائی است ، ولی زیبائی ظاهری گاها به دلیل عوامل محیطی و قرار گرفتن در معرض نورخورشید دچار تغییر و تحولاتی می شود .یکی از این تغییرات ایجاد چین و چروک در صورت است .خطوط و چین های پیشانی به صورت افقی در همه جای پیشانی ظاهر می شوند ، این خطوط و چین ها در برخی بخش ها زیادتر و عمیق تر هم هستند ، با بالا رفتن سن پیشانی دچار افتادگی می شود و عضلات هم سعی می کنند با لیفت این پیشانی را جبران کنند ، ولی با این کار موجب انقباض عضله و در نهایت ایجاد چین و چروک می شود .

بوتاکس


ظاهر شدن خطوط ریز و درشت یا به عبارتی چین و چروک صورت نشان از بالا رفتن سن دارد ، از طرفی احساس پیری کردن باعث تضعیف روحیه و کاهش اعتماد به نفس می شود ، از این رو امروزه افراد خواهان جبران این تغییر و تحولات پوست و جوانسازی و زیباسازی پوست خود هستند ، که برای این کار روش های مختلفی وجود دارد و یکی از این روش ها تزریق بوتاکس می باشد . آیا شما هم جز افرادی هستید که از چین و چروک صورت خود یا از خطوط ایجاد شده در صورتتان ناراضی هستید و دوست دارید از شر آنها خلاص شوید ؟ ما به شما توصیه می کنیم که از روش تزریق بوتاکس استفاده کنید و در نتیجه ظاهری زیباتر و جذاب تر داشته باشید.

تزریق بوتاکس , هزینه , عوارض و اثرات

امروزه یکی از روش های مورد استفاده برای برطرف کردن خطوط داینامیک یا خطوطی که با حرکت همراهند تزریق بوتاکس است ،که روی عضلات لایه های زیرین که شل شده اند و سبب ایجاد چین و چروک می شوند کار می کند. بوتاکس یا همان سم بوتالینیوم یک روش درمانی غیر تهاجمی برای جوان سازی پوست می باشد . و بسیار سریع اتفاق می افتد و هیچ نیازی به بستری شدن ندارد و دوران نقاهت و بهبودی آن کوتاه مدت است . افرادی که می خواهند به صورت موقتی از شر چین و چروک های پوست خلاص شوند می توانند از این روش استفاده کنند .

اکثر بیماران از تزریق بوتاکس رضایت کامل و بالایی دارند چرا که در قسمت یک سوم بالایی صورت نتایجی که از بوتاکس به دست می آید ، قابل پیش بینی است .

بوتاکس به چه معناست ؟

در واقع بوتاکس همان سم بوتالینیوم است ، این سم حاصل باکتری خاصی به نام کلستریدیوم بوتولینوم است که باعث ایجاد مسمومیت غذایی بوتولیسم می شود . این سم یکی از قوی ترین و خطرناک ترین سمومی است که توسط بشر شناخته شده است .این سم تمام ماهیچه های ارادی و غیرارادی را می تواند فلج کند ، امروزه از خاصیت این سم برای درمان بیش از 50 نوع بیماری استفاده می شود . همچنین تزریق آن در زیباسازی پوست کاربرد گسترده ای دارد .

در واقع بوتاکس یا همان تزریق سم بوتالینیوم با سه هدف انجام می شود : بالا بردن زیبائی و جوانسازی پوست ، کم کردن تعریق مفرط زیر بغل ، کنترل نمودن اسپاسم های عضلانی .بوتاکس زیبائی با دوزهای پایین در عضلاتی خاص و توسط پزشک متخصص و مجاز تزریق می شود ، و موجب می شود ، سیگنال های عصبی و شیمیایی به بافت های عضله ها ارسال نشوند و در نتیجه با کم شدن فعالیت عضلاتی که سبب ایجاد خط اخم می شوند مانع از ایجاد چین و چروک می شود ، در واقع اگر انقباضی در عضلات زیرین رخ ندهد ، چین و چروک هم ایجاد نخواهد شد .

تزریق بوتاکس

در اینجا نباید از این نکته غافل شد که بوتاکس برای چین و چروکی های که به علت انقباض عضلانی رخ داده اند ، موثر می باشد اما این روش نمی تواند برای چین و چروک های رخ داده از افزایش بیش از حد سن یا افتادگی پوست و کاهش حجم پوست موثر باشد.

نتیجه نهایی حاصل از بوتاکس به شدت به مهارت تزریق کننده بستگی دارد ، پیشنهاد ما به شما این است که برای این کار از پزشکان با تجربه و متخصص بهره بگیرید تا درمانی بدون خطر و ایمن ، با کمترین اختلال را داشته باشید .

انواع مارک های بوتاکس رایج

زئومین

زئومین

ئومین برای درمان لفارواسپاسم ( پلک زدن بی اختیار ) و خط های اخم متوسط تا شدید قابل استفاده است و مورد تائید قرار گرفته است . فرمول جدیدی از بوتولینوم تیپ A زئومین است.

دیسپورت

دیسپورت

دیسپورت یک نورتوکسن ( سم عصبی ) است که به وسیله مولکول های پروتئین احاطه شده . به کمک این سم عصبی از ارسال سیگنال های مغز به عظلات خاص جلوگیری می شود.

نرونوکس

نرونوکس

نرونوکس به تازگی تولید شده است که نوعی سم بوتولینوم است . با ترزیق اندازه ( دوز ) درمانی نرونوکس در داخل عظلات باعث م یشود که ارتباط عصبی – شیمیایی عضله قطع شود.

مسپورت

بوتاکس مسپورت

یکی از برندهای بوتاکس که در داخل ایران تولید می شود مسپورت نام دارد . این محصول از نظر اقتصادی به صرفه بوده و هزینه کمی دارد در حالی که برای از بین بردن چین و چروک صورت بسیار تاثیر گذار است .

کانیتوکس

کانیتوکس

کانیتوکس از سم بوتولینوم حاصل شده و بیشتر رای درمان انواع چین و چروک صورت از جمله خطوط لبخند , چین و چروک پیشانی و خطوط پا کلاغی و خطوط اخم مورد استفاده قرار می گیرد

درماتوکس

درماتوکس

درماتوکس فرمولی برای سلامتی پوست است که کاربرد زیادی برای درمان لیست طویلی از بیماریها تولید شده است . مطابق ادعای تولید کنندگان , این محصول برای هر قسمت از بدن دارای منافعی است

 

چرا از بوتاکس استفاده می‌شود؟

حرکت عضلات صورت امری عادی است ، حرکت عضلات صورت به شکل چین و چروک ظاهر می شود ، برای جلوگیری از حرکت این عضلات که باعث ایجاد چین و چروک می شود از بوتاکس استفاده می شود . خط اخم یکی از شایع ترین خطوطی است که در اکثر افراد ایجاد می شود ، در واقع این خط با حرکات معمول ابرو توسط شخص ایجاد می شود ، که با تزریق بوتاکس به ماهیچه هایی که ابروها را بالا می برند می توان از این کار جلوگیری کرد و با حرکات معمول ابرو توسط شخص حالت طبیعی چهره حفظ می شود .

انجام تزریق بوتاکس برای چه کسانی خوب است؟

افرادی که در صورت خود دارای چین و چروک هستند و یا خطوطی در چهره دارند و می خواهند آنها را کم کنند می توانند از این روش استفاده نمایند. افراد ژیر نباید از تزریق بوتاکس را انجام دهند :

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس

  • زنان باردار و شیرده
  • افرادی که عفونت پوستی دارند .
  • افرادی که به بوتاکس آلرژی و حساسیت دارند .
  • افرادی که دچار بیماری هستند ، که ماهیچه ها و اعصابشان را تحت تاثیر قرار می دهد .

چه قسمت های از بدن می توانند با تزریق بوتاکس درمان گردند؟

  • برطرف کردن خط های پیشانی ، خط ابرو ، چین و چروک های عمودی پیشانی
  • برطرف کردن چین و چروک های دور چشم و خط های زیر چشم
  • برطرف کردن چین و چروک های اطراف بینی
  • برطرف کردن عدم تقارن پلک‌ها یا ابروها
  • برطرف کردن چین و چروک های دور لب
  • لیفت ابرو و فرورفتگی چانه
  • رفع افتادگی پلک
  • برطرف کردن خط لب ، خط فک
  • اصلاح سوراخ های بینی