سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمر ترمیم مو

عمر ترمیم مو

عمر ترمیم مو : یکی از موضوعاتی که در ترمیم مو بسیار مهم است عمر یا دوام آن است که بیشتر از ترمیم مو ضروری است . در ترمیم مو نیز مانند دیگر موارد دارای عمر مفید است آن هم به دلیل حساسیت و ظرافتی است که در شکل گیری ترمیم مو بکار گرفته شده است.

ترمیم مو چیست

ترمیم مو را می توان اینگونه تعریف کرد:

جایگزین کردن موهای جدید و همچنین ترمیم کردن موهای ضعیف که به روش های مختلف صورت می گیرد. لازم است بدانید در ترمیم مو از موهای استفاده می شود که کاملا طبیعی می باشند و شما قادر هستید بعد از آن به فعالیت هایتان ادامه دهید و هر حالتی را که دوست دارید به موهایتان بدهید .

عمر ترمیم مو

عمر ترمیم مو

مزیت های ترمیم مو

البته ترمیم مو مزیت های زیادی داشته است که می توان به مواردی چون استفاده از حمام ، سونا، جکوزی ، استخر و…. استفاده نمایید و همچنین قابلیت استفاده از ژل ، تافت ، رنگ و … را داشته است. البته فراموش نکنید که موهای که در ترمیم مو موهای که بکار رفته است در زیر پوست قرار نمی گیرند و کاشته نمی گردد و تغذیه آنها از هیچ منبعی شکل نگرفته و ریشه نداشته اند به همین دلیل آنها عمر مفیدی دارند که در ایران در صورتی که به صورت استاندارد روز دنیا باشد این زمان مفید بین دو تا سه سال است . البته نباید فراموش کنید که مرکز های که مجوز ندارند نمی توانند قابل اعتماد باشند چون عمر مفید موها به نحوه ی آموزش و رعایت نکات اصولی بستگی داشته است اما اگر شما در مرکزی معتبر اینکار را انجام بدهید که تمامی نکات آموزشی را رعایت کرده باشد عمر مفید می تواند 4 تا 5 سال نیز باشد.

عمر ترمیم مو به وسیله HRT

روش استاندارد ترمیم مو در دنیا HRT است . ترمیم مو مانند دیگر روش های زیبایی دارای روش های متفاوتی است که روش HRT به عنوان اخرین و بروز ترین روش به شمار می رود . در این روش یک شبکه شبیه سازی روی پوست سر ساخته می گردد که فیکس آن نیز با روش بافت و کراتین بر روی سر صورت می گیرد . همانطور که در پاراگراف فوق بیان کرده ایم موهای که استفاده می شود کاملا طبیعی است و قابلیت های متنوعی مانند سشوار، تافت ، رنگ ، ژل و … را داشته است . تمامی مراحل در یک جلسه انجام می شود و شما می توانید عمر مفید آن را با 2 تا 3 سال تجربه کنید البته عمر کامل 4 تا 5 سال است و قطعا شما اعتماد به نفس خودتان را بیشتر از گذشته بدست می آورید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی ترمیم مو , عمر ترمیم مو , درمان ریزش مو به کلنیک کاشت مو زلفینه مراجعه کرده یا با مشاوران این مرکز تماس بگیرید .