سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب یک نرم کننده متناسب

انتخاب یک نرم کننده متناسب

انتخاب یک نرم کننده متناسب : همه ی ما می دانیم که برای هر کاری باید قاعده و اصول خاصی را مد نظر بگیریم تا بتوانیم به نتیجه رضایت بخشی برسیم . در مورد موها نیز همین صورت است اگر موی های وزداری دارید باید از یک نرم کننده مناسب استفاده نمایید در واقع این نرم کننده باید با حالت موی شما متناسب باشد .

رعایت نکات صحیح در مورد موها

هر نوعی موی که دارید باید با توجه به آن مراقبت های لازم را انجام بدهید . اگر می خواهید موهایتان را به درستی نگهداری کنید باید نرم کننده و شامپوی را انتخاب نمایید که برای موهای شما تولید شده و با موهایتان سازگاری داشته است . اکثر اوقات استفاده از نرم کننده نامناسب و شامپو نشانه های واضحی داشته است .

انتخاب یک نرم کننده متناسب

انتخاب یک نرم کننده متناسب

انتخاب یک نرم کننده متناسب

با این وجود افراد در خصوص انتخاب نرم کننده اشتباهات زیادی را مرتکب می شوند که این اشتباهات را می توان به آسانی دسته بندی نمود :

بیشتر افراد از نرم کننده های استفاده می کنند که با توصیه پزشکشان یکی نیست و مغایرت داشته است . یک نرم کننده ی مناسب می توان به درمان ریزش مو کمک کند . البته ما نمی گوییم که برای هر چیز کوچکی باید سریعا به پزشک مراجعه کرد بلکه نظرمان است است که یک متخصص می تواند انتخاب صحیح تری نسبت به شما در انتخاب نرم کننده مناسب موهایتان داشته باشد تا به ترمیم موهایتان کمک کند . سعی کنید حتما با پزشک مشورت نمایید .

از نرم کننده صاف کننده برای موهای لخت استفاده می کنید یا از نرم کننده حجم دهنده برای موهای موج: زمانی که شما از نرم کننده استفاده می نماید دو حالت داشته است یا اینکه موهای شما را کم حجم تر نشان میدهد یا حجیم تر . در صورتی که موهایتان در وضعیت عادی حجم زیادی دارد به نرم کننده ی نیاز دارید که حجم موها را کمتر نماید تا کنترل موهایتان را داشته باشید . اگر موهایتان لخت و صاف است نرم کننده ی مناسب شماست که حجم دهنده است . اما اگر نرم کننده های جز این موارد استفاده می نمایید موهای شما پس از حمام چرب به نظر می آید و افتاده و شل خواهد بود .

افرادی که موی خشک دارند ولی از شامپوهای تقویتی استفاده می نمایند: استفاده از روش های تقویتی نمی تواند راه حلی مناسبی برای درمان خشکی مو باشد. اگر موی شما خشک است باید بدانید رطوبت بیشتر نیاز دارند و نه اینکه تقویتشان کنید .

برای موهای خشک بجای استفاده از شامپوی پروتئینه باید از نرم کننده رطوبت رسان استفاده نمایید . شما می توانید با اینکار قسمت های خشک شدن تار موهای را زنده کنید و البته هفته ی یک تا دو بار ضروری و لازم است .

توصیه های ضروری

  • شامپو را به ریشه موها بزنید اما هیچ گاه نرم کننده را ریشه نزنید و تنها به ساقه بزنید .
  • اگر ریشه مو تخریب شده است این امکان وجود دارد که لازم به زدن نرم کننده به ریشه مو باشد .
  • بعد از اینکه نرم کننده زده اید باید از آب ولرم استفاده نمایید و برای شستن مو می توانید از آب سرد استفاده نمایید .

نرم کننده ها موجب ریزش مو نمی گردند

اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از نرم کننده ها سبب می شود که دچار ریزش مو شوند ولی متخصصان همواره می گویند که هیچ توصیه ی عملی وجود ندارد که این موضوع را ثابت کند و فقط نرم کننده ها بر روی ساقه مو تاثیر داشته اند و برروی پی اچ ساقه مو و تغییر انعطاف پذیری مو و همچنین شکل یک پوشش فیزیکی عمل می نمایند .

برچسب ها: , , , , , , ,