سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متخصص پوست و مو

متخصص پوست و مو , مرکز و کلینیک پوست و مو , پزشک متخصص پوست و مو , دکتر بیماری های پوستی , متخصص بیماری های مو , فلوشیپ پوست و مو : اکثر بیماری های پوست و  مو واگیردار هستند . و با افزایش جمعیت شهرهای بزرگی مثل تهران خطر ابتلا به این نوع بیماری های واگیر پوستی و مو بیشتر می شود . با مراجعه به کلینیک پوست و مو زیبایی متوجه می شویم که خیلی از افراد از بیماری های پوست و مو رنج میبرند به ویژه برخی از این بیماری ها خیلی بیماری های خطرناکی هستند . لذا باید مراقبت های مناسبی از خود در مقابل ابتلا به این نوع بیماری ها انجام دهیم . در این بخش سعی خواهیم کرد بهترین متخصصی پوست و مو زیبایی را معرفی کنیم .

کلینیک پوست و مو


کلینیک پوست و مو

همانطور که می دانیم اکثرا متخصص پوست و مو همشون برای خود کلینیک پوست و مو احداث کرده اند و در انجا فعالیت می کنند . لذا آشنایی با برخی از کلینیک های پوست و مو در تهران و شهرستانها برای پیشگیری از بروز بیماری های پوستی و یا درمان بیماری مفید خواهد بود در این بخش از وب سایت سعی خواهیم کرد بهترین کلینیک پوست و مو در هر شهرستان و به ویژه تهران را معرفی کنیم .

معیار انتخاب کلینیک پوست و مو

پیشرفتی که علم پزشکی در سال های اخیر در زمینه پوست و مو داشته است در خیلی از رشته های دیگر نداشته . توجه به زیبایی و لطافت پوست و مو امروزه به مهمترین مسائل هر فردی تبدیل شده است . از این رو بیشتر افراد همیشه به دنبال بهترین کلینیک پوست و مو می گردند . که برای این کار معیار های خود را دارند . در زیر به برخی از معیار های کلی برای انتخاب بهترین کلینیک پوست و مو اشاره ای می کنیم :

برخی از معیار های انتخای بهترین کلینیک پوست و مو

  1. داشتن متخصصین پوست و مو حرفه ای و دارای فلوشیپ پزشکی از دانشگاه های معتبر جهان : پزشک متخصص و با تجربه مهمترین عامل در انتخاب کلینیک می باشد . متخصص پوست و مو که دارای برد پزشکی بالا باشد در تشخیص بیماری پوستی و مو سریعتر و دقیقتر خواهد بود.
  2. تجهیزات کلینیک پوست و مو : از دیگر مواردی که در انتخاب کلینیک باید دقت داشته باشیم استفاده از تجهیزاتی است گه در اختیار کلینیک قرار دارد . شاید یک کلینیک همیشه دارای بهترین متخصصین باشد ولی تجهیزات مناسبی برای درمان و رفع بیماری های پوستی و مو را نداشته باشد.
  3. کادر با اخلاق و تجربه بالا : استفاده از نیروی کار متخصص در کلینیک میزان کیفیت کلینیک را بیان خواهد کرد . اخلاق خوب و رفتار مناسب کادر یک کلینیک می تواند معیار خوبی برای انتخاب باشد.
  4. موقعیت کلینیک و دسترسی به محل : از دیگر مواردی که در انتخاب مرکز پوست و مو باید دقت داشته باشیم آسانی تردد و دسترسپذیری به موقعیت محل کلینیک است .
  5. داشتن فضای مناسب و کافی محیط کلینیک : همیشه کلینیک های زیادی را دیده ایم علارغم اینکه دارای متخصصین خوب و با تجربه ای هستند ولی محیط کاری خیلی کوچکی دارند که واقعا اذیت کننده است .

متخصص پوست و مو با برد پزشکی بالا

متخصص پوست و مو

 

تقریبا می توان گفت اکثر متخصصین که برای خود کلینیک پوست و مو احداث کرده اند دارای مدرک فلوشیپ پزشکی از دانشگاه های معتبر دنیا هستند . لذا بهترین راه برای شناسایی و شناخت پزشکان برتر پوست و مو می توان بیوگرافی آنها را که اکثرا دارای وب سایت هستند مطالعه کرد . همچنین لیزر لند افرادی را که دارای تجربه و تخصص کافی باشند در این موقعیت وب سایت معرفی خواهد کرد . اما با این حال از کاربران عزیز درخواست داریم که در انتخاب متخصص در لیزر لند دقت کافی داشته باشند چرا که وب سایت لیزر لند فقط محیط مجازی برای معرفی و تبلیغات می باشد. و هیچ نوع خدمات درمانی ارائه نمی دهد.

 

متخصص پوست و مو


لاغری موضعی در غرب تهران

لاغری موضعی در غرب تهران , لاغری موضعی با لیزر در غرب و شمال تهران

لاغری موضعی در غرب تهران , لاغری موضعی با لیزر در غرب و شمال تهران , کلینیک لاغری در غرب تهران , متخصص لاغری موضعی با لیزر در شمال و غرب تهران : داشتن اندامی تراشیده و استاندارد آرزوی هر فردی است . از این رو بیشتر افراد که دوست دارند اندام خوشی داشته باشند به دنبال کلینیک زیبایی می گردنده متخصصین حرفه ای و کار کشته ای دارد . تقریبا می توان گفت برای لاغری با استفاده از درمان دو راه حل وجود دارد:

  1. لاغری با جراحی
  2. لاغری بدون جراحی

لاغری موضعی در غرب تهران

بحث ما در اینجا به غیر از روش جراحی است در اصل روشهایی را دنبال می کنیم که به راحتی در کلینیک های زیبایی قابلیت انجام را دارند . استفاده از لیزر درمانی یکی از روشهای متداول و محبوبی است که امروزه برای لاغری موضعی از آن استفاده می کنند . در اکثر کلینیک های لاغری موضعی در غرب تهران از دستگاه های چند منظور لیزر استفاده می شود . از این رو همیشه تعداد متقاشیان بالایی دارند. بدون درد بودن و مدت زمان سریع انجام عمل لیزر لاغری از مزیت هایی است که باعث شده است تا این روش برای لاغری موضعی مورد استفاده شود .

چرا لاغری موضعی در غرب و شمال تهران

همانطور که می دانیم بیشتر پزشکان متخصص زیبایی که خیلی حرفه ای و کار کشده اند در شمال و غرب تهران کلینیک خود را احداث می کنند . از این رو همیشه بیشتر کلینیک های لاغری موضعی در غرب تهران واقع شده اند . هر چند کاری که در این کلینک ها انجام می شود تفاوت چندانی با کلینیک های سایر مناطق ندارد .

نکته مهمی را هم که باید مد نظر داشته باشیم این است که در کلینیک های لاغری موضعی در غرب تهران و نیز شمال برای راحتی و رفاه متقاضیان لاغری , برای لاغری بانوان از کادر و نیروی خانم و برای آقایان نیز از نیروی آقا استفاده می شود . تا متقاضی با آرامش خیال اقدام به انجام عمل لاغری موضعی کند.

لاغری موضعی با لیزر در غرب تهران

لاغری موضعی با لیزر در غرب تهران

با رشد و پیشرفت روز افزون علم پزشکی زیبایی و فن آوری پزشکی امروزه استفاده از لیزر درمانی محبوبیت بالای پیدا کرده است . چرا که سرعت و دقت و نیز بدون درد بودن مزیت برتری این روش است . همچنین نتایج شگفت انگیزی این روش درمانی است .  از این رو لاغری موضعی با لیزر نیز محبوبیت بالایی به ویژه برای افرادی که بیش از اندازه لاغر نیستند و دوست دارند اندام خوش فرمی داشته باشند , دارد . با لاغری موضعی توسط لیزر به اندام دلخواه و منظم خودتان می توانید دست پیدا کنید . دقت بالای لیزر در لاغری موجب شده است نتایج شگفت انگیز و معجزه واری را پدید آورد.

برچسب ها: , , ,


عمل جراحی اسلیو برای لاغری

عمل جراحی اسلیو برای لاغری , اسلیو محبوبترین عمل جراجی چاقی

عمل جراحی اسلیو برای لاغری  , هزینه جراحی اسلیو , مختصص جراحی اسلیو معده , جراحی چاقی اسلیو , اسلیو معده , بهترین و محبوبترین روش جراحی چاقی اسلیو معده است : جراحی اسلیو معده امروزه یکی از رایجترین عمل های رفع چاقی در دنیا است . افرادی که قصد انجام عمل جراحی اسلیو را دارند قبل از انجام اسلیو سوالات زیادی ذهنشان را درگیر می کند .در این مقاله به صورت کامل عمل جراحی اسلیو برای چاقی را شرح می دهیم و تا جایی که امکان دارد سعی می کنیم تمامی سوالات ذهن شما را پاسخ دهیم.

عمل اسلیو معده

تغییراتی که در جراحی اسلیو معده بر روی دستگاه گوارشی رخ می دهد

می توان گفت امروزه برای برطرف کردن چاقی بهترین راه جراحی است در بین تمامی جراحی های چاقی عمل اسلیو معده محبوترین و نتیجه بخش ترین عمل می باشد. جراحی اسلیو نوعی جراحی چاقی است که در این عمل بخش بزرگی از معده بیمار را برمی دارند . این عمل موجب می شود یک محدودیت اجباری در میزان مصرف مواد غذایی در فرد شود که به شدت کاهش اشتها را به دنبال دارد و لذا ظرفیت محدود برای پذیرش مواد غذایی توسط معده.

در این نوع جراحی 80 درصد از بخش قابل ارتجاع معده شامل قسمتی از معده – که هورمون گرلین (GHERLIN؛ هورمونی که نقش بسزایی در ایجاد اشتها دارد یا همان هورمون گرسنگی) ترشح می کند – از معده جدا شده و قسمت باقی مانده معده با نخ های تیتانیومی مخصوص و به کمک یک دستگاه ویژه جوش می خورد.

بعد از عمل جراخی اسلیو معده به دلیل کاهش زیاد حجم معده و نیز از بین رفتن هورمن گرسنگی فرد تمایل بسیار کمی برای مصرف مواد غذایی پیدا می کند . لذا در یک سال اول بعد از جراحی کاهش قابل توجی از وزن فرد را مشاهده خواهید کرد.

سوالات متداول در رابطه با عمل جراحی اسلیو

 

جراحی اسلیو ( جراحی چاقی ) برای چه افرادی مناسب است ؟

انتخاب روش جراحی برای رفع چاقی در افراد متفاوت است و پزشک متخصص و جراح باید در این انتخاب تصمیم بگیرد بر اساس معاینه ها و بررسی سبک زندگی فرد پزشک تصمیم میگیرد که بر روی فرد عمل اسلیو انجام شود یا نه .جراحی اسلیو برای رفع چاقی افرادی که وزن زیادی دارند و دچار بیماری خاص مثل دیابت و یا بیماری معده نمی باشند و وزن زیادی دارند می تواند گزینه مناسبی باشد. اما برای افرادی که دارای وزن بسیار بالا ( بالای 150 کیلو ) هستند و نیز دارای بیماری های خاص می باشند نمی توان گفت حتما باید عمل اسلیو معده را انجام دهند. لذا تشخیص این موارد بر عهده پزشک معالج می باشد.

با عمل جراحی چاقی اسلیو چقدر وزن کم خواهیم کرد؟

بر اساس یافته های اخیر پزشکان متخصص عمل جراحی چاقی , در نتیجه عمل اسلیو معده حدودا باید 80 تا 90 درصد اضافه وزن فرد در طی 18 ماه از دست برود . در اصل می توان گفت چیزی حدود 40 تا 50 کیلو باید وزن کم کند در طی 18 ماه .

آیا جراحی چاقی اسلیو موجب بروز سرطان معده می شود؟

در صورتی که فرد از هر نظر سالم بوده باشد و هیچ نوع ضایعه سرطانی در معده قبل از عمل اسلیو نداشته باشد . بعد از انجام عمل جراحی اسلیو به هیچ وجه سرطان معده ایجاد نخواهد شد. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که به دلیل اینکه عمل اسلیو موجب کاهش وزن در فرد می شود لذا از بروز بیشتر سرطانها مانند سرطان تخمدان در زنان جلوگیری می کند.

بعد از عمل اسلیو دیگر نمی توان آندوسکوپی از معده انجام داد؟

در جواب باید بگیم که چنین نیست ؛ در عمل اسلیو هیچ تغییری در مسیر گوارشی ایجاد نمی شود و تنها سایز معده بیمار کوچکتر می شود , لذا آندوسکوپی همانند قبل قابل انجام است و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.

بعد از جراحی اسلیو معده دوباره بزرگ می شود ؟

باید دقت داشته باشیم که بعد از عهر نوع عمل جراحی یک سری نکات را باید رعایت کرد . اگر بعد از اسلیو معده نکاتی که در رابطه با تغذیه به بیمار گفته شده رعایت نکند , امکان افزایش 10 تا 15 درصدی حجم معده امکان دارد . البته با توجه به اینکه در عمل اسلیو 80 درصد حجم معده برداشته می شود این رقم زیادی نیست.

امکان دارد بعد از جراحی اسلیووزن کم نکنم ؟

باید توجه کنید در عمل اسلیو معده تنها بخش بزرگی از معده را جدا می کنند . لذا اینکه وزن کم خواهید کرد صد در صد است ولی میزان وزنی که دلخواه شماست بسته به هماکاری شما با پزشک متخصص دارد. لذا در طی دوره دمان بهتر است هرچه پزشکتان دستور می دهد اجرا کنید.تا به نتیجه ایده آل برسید.

بعد از عمل جراحی اسلیو نیاز است دوباره رژیم بگیریم ؟

نه لازم نیست , بعد از اسلیو معده نیازی به گرفتن رژیم نیست چرا که به صورت خودکار میل و اشتهای شما به اندازه قبل توجهی به خوراکی های مختلف از بین خواهد رفت . اما باید دقت داشته باشید که رژیم غذایی شما نیز بعد از عمل اسلیو معده باید تحت نظر پزشکتان باشد. در غیر این صورت اگر دوباره به غذا خوردن بیش از اندازه ادامه دهید و رعایت نکنید احتمال اینکه نتیجه مطلوب بگیرید بسیار پایین است.

بعد از عمل جراحی اسلیو موقع غذا خوردن حالت تهوع خواهم داشت تا آخر عمرم ؟

بعد از عمل اسلیو معده به دلیل تغییر چشمگیری بر روی اندازه معده شما در یک دوره کوتاه مدت موفع عذا خوردن حالت تهوع خواهید داشت ولی دائمی نیست و باید دقت داشته باشید در هفته های بعد از عمل اسلیو کیفیت و نوع مواد غذایی که مصرف می کنید باید زیر نظر تیم پزشکی باشد و متخصص باید نوع و کیفیت غذا را برای شما تجویز کنند.

در صورت رعایت برنامه غذایی که از طرف تیم پزشکی به شما داده می شود تمام علائم وعوارض گوارشی بعد از عمل اسلیو به سرعت رفع خواهد شد . لذا در دو هفته اول بعد از عمل اسلیو صد در صد بهترین مواد غذایی برای شما عذاهای نرم و آبکی خواهد بود و در نهایت تیم پزشکی باید تصمیم بگیرد که از چه زمانی شما می توانید از مواد عذایی جامد استفاده کنید.

احتمال مرگ در عمل اسلیو چقدر است ؟

احتمال مرگ کمتر از نیم درصد است که این عدد ریسک طبیعی برای جراحی ها می باشد و اسلیوهم همانند سایر عمل های جراحی باز می باشد .

بعد از عمل اسلیو باید عمل جراحی پلاستیک نیز انجام دهم ؟

باید توجه داشت که بعد از عمل اسلیو وزن زیادی را در مدت زمان کمتری از دست خواهید داد لذا بافت پوست فرصت تطابق کامل با چربی های زیر پوست را نخواهد داشت و امکانش زیاد است که دچار افتادگی پوست در نواحی شکم و دور کمر شوید . در صورتی که این افتادگی بیش از حد باشد با تشخیص پزشک متخصص نیاز به جراحی پلاستیک خواهید داشت . برخی از بیمارها بعد از عمل اسلیو مایعات را به اندازه مصرف نمی کنند که این خود نیز باعث می شود تا افتادگی زیادی رخ دهد.
افتادگی های جزئی با استفاده از تکنیک لاغری موضعی آر اف قابل برطف می باشد.

بعد از انجام عمل اسلیو می توانم باردار شوم ؟

بله امکان باداری بد از عمل جراحی اسلیو اکانپذیر می باشد ولی یک و نیم سال بعد از انجام عمل اسلیو امکان خواهد داشت . لذا به تمامی افرادی که قصد بارداری بعد از اسلیو معده دارند توصیه شده که تا 18 ماه پس از عمل اقدام به باردار شدن نکنند.

برچسب ها: , , , , ,


مزوتراپی برای لاغری موضعی

مزوتراپی برای لاغری موضعی , هزینه و قیمت مزوتراپی لاغری | لیپودیسالو

مزوتراپی , لیپودیسالو , مزوتراپی لاغری , مزوتراپی برای لاغری موضعی , هزینه مزوتراپی لاغری , قیمت مزوتراپی برای لاغری موضعی , متخصص مزوتراپی لاغری : لیپودیسالو یا همان مزوتراپی لاغری جدیدترین روش لاغری موضعی است در سال های اخیر طرفداران قابل توجی پیدا کرده است . می توان گفت مزوتراپی آخرین روشی است که جدیدن برای لاغری موضعی ارئه شده است . مزوتراپی لاغری بیشتر برای کاهش چربی شکم , بازوها , ران ها , دور کمر و نیز برای از بین بردن سلولیت مورد استفاده قرار می گیرد.

مزوتراپی

باید بدانیم که همانند سایر روشهای لاغری موضعی و پیکرتراشی مزوتراپی نیز یکی از تخصص های پزشکی زیبایی است و روشی است که با حداقل تهاجم و به صورت تزریقی انجام می شود. مزوتراپی شامل تزریق میکروسکوپی ازانواع عوامل مختلف مانند : دارویی , عوامل هومیوپاتی , ویتامین ها و عصاره گیاهان دارویی به پوست است. برای انتخاب یکی از موارد ذکر شده پزشک متخصص تشخیص خواهد داد که از کدام روش برای درمان مشکل شما استفاده کند.

***نکته

مزوتراپی تنها برای لاغری موضعی مورد استفاده نمی شود. برخی از درمان هایی که می توانبامزوتراپی انجام داد به شرح زیر می باشد:

  • درمان سلولیت
  • کاهش وزن
  • پیکرتراشی
  • درمان ریزش مو
  • جوانسازی پوست
  • مقابله با پیری پوست

در این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با مورد استفاده مزوتراپی برای لاغری موضعی توضیحاتی دهیم لذا در مقالات بعدی بیشتر با این روش درمان پزشکی زیبایی شرح خواهیم داد.

کاربردهای مزوتراپی

همانند سایر روشهای غیر تهاجمی لاغری موضعی (لاغری با دستگاه rf , لاغری با کویتیشن , لاغری با لیزر لیپولیز ) مزوتراپی نیز بیشتر برای از بین بردن چربی نواحی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند. از مزوتراپی برای از بین بردن چربی های اضافی بازوها , ران ها , شکم و دور کمر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد , همچنین روشی مناسب برای درمان سلولیت می باشد . پوست اطراف محل تزریق های مزوتراپی سفت می شود و ظاهری جوانتر وشادابتر ایجاد می کند که موجب جوانسازی پوست نیز می شود بدون اینکه نیاز به لیفت یا جراحی زیبایی , یا لیپوساکشن داشته باشد .

مزوتراپی بازوها

یکی از مناطق بدن که در برخی از افراد با رژیم های سنگین لاغری نیز چربی خود را از دست نمی دهند بازوها هستند . لذا این افراد به راحتی می توانند با استفاده از درمان مزوتراپی لاغری تمامی چربی های اضافی بازوهای خود را از بین ببرد . بدون اینکه نیاز به عمل جراحی زیبایی داشته باشد.

مزوتراپی چانه | غبغب

داشتن بدنی با فرم عالی و بدون چربی هم با وجود غبغب ظاهر شما را چاق نشان خواهد داد. باید بگیم که یکی از ناحیه های بدن که چربی آن در مقابل هر نوع رژیم غذایی و ورزش مقاومت سختی می کند , چربی های زیر چانه ( غبغب ) است . مزوتراپی که به صورت تزریق انجام می شود می تواند روشی مناسب و بدون خطر و درد چربی های این ناحیه را از بین ببرد و این ناحیه از صورت شما را خوش فرم و خوش تراش تر جلوه دهد.

مزوتراپی چانه | غبغب

مزوتراپی لاغری شکم

نمی توان انکار کرد که با گرفتن رژیم لاغری و نیز ورزش می توان از شر چربی های ناحیه شکم خلاص شد ولی در برخی از افراد این امکان وجود ندارد و یا توانایی گرفتن رژیم غذایی و یا ورزش کردن را ندارند و دوست دارند هرچه سریعتر از شر این چربی ها خلاص شوند که در این صورت بهترین روش استفاده از روشهای غیر تهاجمی لاغری موضعی است که یکی از آنها و جدیدترینش مزوتراپی لاغری می باشد.

مزوتراپی لاغری شکم

مزوتراپی لاغری موضعی پاها

سلولیت : تجمع ناهموار چربی در زیر پوست است که متعدترین ناحیه از بدن داخل و خارج ران ها می باشد . از بین بردن چربی های اضافی ناحیه پاها و ران همانند شکم و اطراف کمر نیست که با هر نوع رژیم و ورزشی از بین بروند . خلاصی از چربی های اضافی این نواحی به شدت سخت است ولی مزوتراپی لاغری که با استفاده از تزریق انجام می شود درمانی مناسب برای از بین بردن چربی های اضافی و تراش داند ران ها می باشد. با تزریق مزوتراپی در زیر پوست محلول به صورت کامل موجب شکستن سلولهای چربی در ناحیه تزریق می شود و به صورت طبیعی چربی های و ضایعات اضافی را از بدن خارج می کند.

مزوتراپی لاغری موضعی پاها

درمان سلولیت با مزوتراپی

همانطور که دربالا نیز اشاره کردیم سلولیت حاصل تجمع چربی های اضافی در زیر پوست است که موجب ایجاد ناهمواری شدیدی بر روی پوست می شود که شبیه به پوست پرتقال می شود .مهمترین نواحی که سلولیت در آنها بیشتر به چشم می خورد ناحیه باسن و پاها می باشد. با تزریق مزوتراپی در ناحیه تحت درمان پوست آن ناحیه سفت شده و کشیده می شود و به طور کاملا محسوس ظاهر سلولیت بهبود می یابد.

مزوتراپی چیست و چگونه انجام می شود.

مزوتراپی لاغری که روشی با حداقل تهاجم برای لاغری می باشد , برای از بین بردن و حذف چربی های اضافی از طریق تزریق مواد شیمیای به زیر پوست و ناحیه درمان انجام می شود. مزوتراپی متشکل از آنزیم ها , ویتامین ها و ماده ای مشتق شده از سویا ( گیاه ) به نام فسفاتیدیل کولین که اصلی ترین ماده شیمیای موجود در روغن است , می باشد.

ماده شیمیای موجود در محلول مزوتراپی (فسفاتیدیل کولین) کاملا ماده ای بی خطر است که اکثر پزشکان در دوز بالای این ماده در درمان کلسترول بالا استفاده می کنند. سوزن برای تزریق مزوتراپی خیلی نازک می باشد در اندازه سوزنهایی که در طب سوزی استفاده می شود می باشد. قبل از تزریق مزوتراپی محل درمان را بی حس می کنند . موقع تزریق نیز سوزش خفیفی ایجاد می وشد که قابل تحمل است .

بعد از انجام تزریق در محل چربی های اضافی پیوند مولکولی چربی ها از هم می شکنند و چربی تجزیه می شود و از حالت جامد به مایع تبدیل می شود . مدت انجام عمل مزوتراپی در حد معمول حدود 15 تا 30 دقیقه می باشد . بدن بعد از گذشت چند هفته از تزریق ضایعات چربی را از طریق سیستم های تصفیه مانند کبد و روده ها خارج می کند . در چهار هفته اکثر بیماران نتایج بهبود را مشاهده می کنند .

تعداد جلسات مورد نیاز  مزوتراپی  برای لاغری موضعی

برای بهبودی کامل در لاغری موضعی با مزوتراپی و مشاهد نتایج بهتر و نیز حفظ تاثیرات تعداد جلسات با فواصلی که پزشک متخصص تعیین می کند متغیر می باشد. که فواصل بین 6 تا 8 هفته می باشد.

قیمت و هزینه مزوتراپی

ابتدا باید بدانیم که روش های غیر تهاجمی برای لاغری موضعی خیلی کم هزینه تر از روشهای جراحی مانند : لیپوساکشن , جراحی زیبایی شکم , و جراحی لیفت می باشد. در بین روشهای غیر تهاجمی برای لاغری موضعی نیز مزوتراپی یکی از کم هزینه ترین هاست . بامزوتراپی می توانید به صورت ایده آل پیکر تراشی کنید تا اندامی خوش فرم و جذاب داشته باشید.

***توجه

همانند سایر روشهای غیر تهاجمی مزوتراپی لاغری نیز برای بیماران با سطح چاقی بالا کارساز نخواهد بود.

برچسب ها: , , ,


لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن | اولتراسوند کویتیشن , هزینه و قیمت

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن , هزینه و قیمت لاغری با کویتیشن , لاغری با استفاده از دستگاه کویتیشن , روش غیر تهاجمی برای لاغری موضعی اولتراسوند کویتیشن : یکی دیگر از روشهای لاغری موضعی که متقاضیان زیادی دارد , استفاده از دستگاه اولتراسوند کویتیشن برای لاغری است . لاغری با دستگاه کویتیشن روشی غیر تهاجمی برای حذف چربی است .نیاز به جراحی ندارد . بر خلاف روشهای جراحی شکم , لیپوساکشن برای لاغری با کویتیشن نیاز به بیهوشی و استفاده از مواد بی حس کننده نیست . روش لاغری با دستگاه کویتیشن یک روش برای کاهش وزن و یا درمان چاقی نیست بلکه بیشتر برای تراش دادن بدن و تغییر شکل آن است و در زمره روشهای لاغری زیبایی به شمار می رود.

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

همانند سایر روشهای غیر تهاجمی لاغری با کویتیشن نیز سرعت بالایی دارد و بیشتر برای افرادی که با رژیم لاغری و ورزش نتوانسته اند ب اندامی دلخواه خود برسند کاربرد دارد.

کویتیشن برای لاغری محبوبترین روش بین تمام روش های غیر جراحی است.

اولتراسوند کویتیشن چیست ؟

تکنولوژی اولتراسوند بدین صورت است که از امواج فرا صوتی برای تخریب سلولهای چربی استفاده می شود بصورتی که در این تکنیک به هیچ وجه آسیبی به سلول های مجاور وارد نمی شود. روش لاغری با اولتراسوند کویتیشن روشی بدون درد و راحت است و هیچ نوع عوارض جانبی ندارد .

مزایای لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن ( اولتراسوند )

  • نیاز به جراحی و بیهوشی ندارد
  • آسیبی به بافت های مجاور وارد نمی کند که موجب ناهمواری در بدن شود .
  • تورم و خونریزی به هیچ عنوان ندارد.
  • بدون درد , راحت , سریع می باشد
  • نیاز به بستری ندارد
  • ایمن و بدون خطر است
  • در دستگاه کویتیشن مدل های بیشتری وجود دارد و فرکانس به صورت انتخابی است.
  • برای تمام پوست ها با ه ر رنگی قابلیت استفاده دارد
  • دارای سیستم کنترل انرژی است.
  • روش لاغری غیر تهاجمی است

***توجه

شایعترین نواحی بدن که نیاز به لاغری موضعی با کویتیشن دارد شامل : شکم , پهلو , صورت , گردن , کمر , ران ها , چانه , گونه ها , بازوها , باسن می باشد . البته برای کاهش چربی و از بین بردن بزرگی سینه در مردان نیز کاربرد دارد.

کاربردهای مهم استفده از کویتیشن برای لاغری

  • کاهش و از بین بردن سلولیت
  • از بین بردن چربی های عمقی
  • جوانسازی پوست
  • بهبود قابلیت ارتجاعی پوست و سفت کردن آن
  • کاهش سایز دور کمر , باسن و شکم
  • خوش فرم کردن و تراش دادن بدن

چه افرادی برای لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن مناسب نمی باشند

  • زنان باردار و شیرده
  • فردی که دچار بیماری سرطان , قلب , اختلال عروق کرونر , دارای فشار خون بالا , آریتمی و ظربان نامنظم قلب می باشند
  • افرادی که دارای چاقی درجه دو و سه هستن ( زیاد چاق هستند )
  • باید دقت داشته باشید که درصورت داشتن هر یک از موارد به هیچ مجه از این درمان استفاده نکنید.

آیا اولتراسوند کویتیشن برای لاغری بی خطر است ؟

قبل از انجام هر عمل زیبایی متخصص و پزشک بیمار را معاینه می کند و با پر کردن لیست و چک لیست ویژه مطمئن می شود که انجام عمل لاغری با کویتیشن برای بیمار بی خطر است یا نه . همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم این عمل یک عمل بدون جراحی است . لذا نیاز به بستری ندارد و زندگی روزمرگی را فرد می تواند در قبل و بعد از هر جلسه درمان بدون هیچ دردسری ادامه دهد.

لذا در برخی از موارد نتایج درمان بعد از یک یا دو جلسه قابل مشاهده می باشد. با رعایت رژیم و ورزش مناسب نتایج درمان را می توان ماندگار کرد.

عوارض احتمالی لاغری موضعی با کویتیشن

هر چند تا به امروز عارضه جدی برای این روش لاغری وجود ندارد , اما در برخی از موارد شاهد قرمزی و سوزش پوست دیده شده که بعد از چند ساعت کاملا برطرف شده است. برخیاز عوارض جانبی ناشی از لاغری با اولتراکویتیشن :

  • موجب افزایش تشنگی می شود.
  • سردرد جزئی چند ساعته بعد از درمان ایجاد می کند
  • اشتها کاهش
  • درد فیزیکی کم در ناحیه درمان

هزینه و قیمت لاغری با کویتیشن

تعرفه خاصی برای هزینه عمل های زیبایی وجود ندارد و هر پزشک متخصص در کلینیک زیبایی که فعالیت می کند بر اساس تعداد جلسات و تشخیصی که می دهد هزینه اعلام میکند . البته باید دقت داشته باشیم که روشهای لاغری زیبایی به دلیل رقابتی بودن بین پزشکان زیبایی قیمت های مناسبی نیز دارند.

برچسب ها: , , , , ,