سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخفیفات لیزر موهای زائد

تخفیفات لیزر موهای زائد , وب سایت ثبت تخفیفات مراکز لیزر مو , کلینیک های زیبایی , تزریقات زیبایی ( تزریق بوتاکس , پروتز لب , تزریق چربی , تزریق ژل ) , خدمات پوست و مو | تخفیف لیزر مو ,تخفیف لیزر موهای زائد : مرجعی کامل از تخفیفات لیزر مو , تخفیفات کلینک زیبایی , تخفیفات خدمات پوست و مو , تخفیفات تزریقات زیبایی  , جوانسازی پوست با لیزر و هر چه در زمینه زیبایی است . رافراهم خواهیم کرد.

در این بخش از وب سایت لیزر لند قصد داریم به معرفی کلینیک هایی که در تخفیفات و آفر های ویژه ای را برای خدمات خود ارائه می کنند , بپردازیم .

یک بخش بسیار متفاوت و زیبا که کاربران مشتاق دیدن این آفرها می باشند .در این بخش می توانید کلینیک مد نظر خود را برای انجام هر عمل زیبایی انتخاب کنید . در ثانیه بروز خواهد شد .

باید به عرض تمامی کاربران برسانیم که  وب سایت لیزر لند صرفا برای معرفی مراکز و کلینیک های زیبایی می باشد لذادر انتخاب مرکز و کلینیک خود بسیار دقت کنید چرا که لیزر لند در قبال مراکز معرفی شده هیچ مسئو لیتی ندارد .


تخفیفات لیزر مو , تخفیف لیزر مو , تخفیف لیزر موی زائد , تخفیف لیزر موی زائد , تخفیفات لیزر موهای زائد


جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر , جوانسازی پوست , زیباسازی پوست با لیزر , جوان سازی پوست , هزینه و قیمت جوانسازی پوست با لیزر , زیباسازی پوست دست , جوانسازی: همه ی ما انسان ها ذاتا و به طور طبیعی زیبائی را دوست داریم ، بدون تردید یکی از موارد تاثیر گذار در اعتماد به نفس درونی ما رضایت ما از ظاهر و زیبائی خودمان است و بدون اعتماد به نفس زندگی خالی از لذت خواهد بود .

در کنار تمایل به زیبائی پیری یک فرآیند طبیعی است و هرچقدر هم که بخواهیم آثار ناشی از بالا رفتن سن را انکار کنیم ، نمی توانیم از پیری فرار کنیم ، پیری آثار خود را در زیبائی ظاهری خیلی نشان می دهد و با گذشت زمان پوست به دلیل شرایط محیطی و … دچار تغییر و تحولاتی می شود ، چین و چروک صوت ، شلی و افتادگی پوست ، خط اخم ، خط خنده و … جز اثرات ناشی از پیری هستند ، ولی این آثار نمی توانند برای همیشه همراه شما بوده و برای شما نگران کننده باشد .

جوانسازی پوست با لیزر


علاوه بر آثار پیری ، ممکن است بعضی افراد دچار سوختگی شده باشند و یا جای جوش و زخم و آکنه زیبائی ظاهری این افراد را خراب کرده باشد ، در هر حال چه پیری چه دلایل دیگر ، امروزه نگران کننده نیست ، و با توجه به تمایل به زیبائی و جوان سازی پوست ، روش های مختلفی برای جوان سازی پوست از تزریق انواع ژل و بوتاکس گرفته تا لیزر درمانی وجود دارد . و اگر شما تمایل به جوان سازی پوست دارید ، قبل از اقدام به شما توصیه می کنیم که اطلاعات کافی در مورد هر کدام از این روش ها داشته باشید و سپس با آگاهی کامل اقدام به زیبا سازی کنید .

در میان روش های مختلف لیزر درمانی یکی از موثرترین روش ها برای زیبائی و جوان سازی پوست می باشد . لیزر جوان سازی پوست با نام های مختلفی همچون لیزر پوست ، لیزر تبخیری و لیزر سائیدگی هم شناخته شده است ، لیزر درمانی برای جوان سازی با از بین بردن چین و چروک صورت و صاف و کشیده کردن صورت و از بین بردن جای جوش و لک و سوختگی می تواند جوانی و زیبائی را به شما برگرداند .

امروزه تکنولوژی لیزر ابزارهای گسترده ومتنوعی برای جوان سازی پوست (لیزر جوانسازی) عرضه کرده است ، و به پزشک و متخصص این امکان را فراهم می کند ، که روی سطح لیزر کنترل دقیق تری داشته باشد ، و به او اجازه می دهد تا با دقت فوق العاده بالایی قسمت های ظریف پوست را بدون کوچک ترین صدمه و آسیبی لیزر کرده و زیبائی و جوان سازی را به شما برگرداند .

لیزر جوان سازی صورت می تواند برای از بین بردن معایب جزئی صورت به کار برود ، که عبارتند از :

  • از بین بردن خطوط ظریف و چین و چروک صورت ، جوان سازی و زیبائی اطراف چشم ، زیر چشم ، پیشانی و دهان .
  • از بین بردن آثار به جا مانده از جای جوش ، آکنه و یا آبله مرغان .
  • صاف کردن و برگرداندن حالت طبیعی به پوستی که بعد از جراحی دچار مشکل شده است .
  • جوان سازی دست ، پوست پیر و یا پوستی که در اثر قرار گرفتن در برابر آفتاب آسیب دیده است .
  • برای دران لکه های کبدی .
  • بهبود رنگ چهره برای افرادی که رنگ پوست زرد و خاکستری شده است .
  • از بین بردن خال های مادر زادی مانند خال اپیدرمال خطی .
  • از بین بردن غدد چربی بزرگ شده روی بینی .

لیزر جوان سازی پوست برای چه افرادی مناسب است ؟

لیزر جوان سازی پوست یک روش موثر جهت رفع چین و چروک صورت ، دور چشم ، شلی و افتادگی پوست و رفع جای جوش و آکنه است .متقاضی لیزر جوانسازی پوست باید انتظارات معقولی از نتیجه ی لیزر داشته باشد ، و بهتر است فاقد هرگونه سابقه ی پزشکی باشد .

در صورتی که فرد متقاضی مشکلات زیر را داشته باشد ، لیزر جوانسازی پوست به او توصیه نمی شود :

  • پوست تیره مستعد آسیب پذیری و عوارض جانبی است .
  • کسانی که آکنه فعال دارند ، لیزر جوان سازی روش مناسبی نیست .
  • برای پوست های حساس و ظریف مناسب نیست .
  • برای چین و چروک های عمیق و زیاد مناسب نیست .
  • بیمارانی که رنگ پوست روشن تری دارند ، متقاضیان مناسب تری نسبت به بیمارانی هستند که دارای رنگ پوست تیره می باشند ، زیرا عوارض جانبی در این افراد با رنگ پوست تیره زیاد است .
  • از لیزر برای جوان سازی پوست دست و انگشتان هم استفاده می شود .

لیزر جوان سازی پوست برای چه افرادی مناسب نیست ؟

برای کسانی که پوست آن ها دچار مختصری عیب است ، لیزر درمانی پیشنهاد نمی شود ، چرا که روش های آسان تری و سبک تری در دسترس است .
همچنین برای افراد با رنگ پوست تیره هم کاندیدای مناسبی برای لیزر جوان سازی پوست نیستند ، چرا که در پوست تیره انرژی و نور لیزر به دلیل زیاد بودن تعداد رنگدانه ها بیشتر جذب می شود ، و بیشتر در معرض آسیب است و عوارض جانبی غیر منتظره مانند تغییر رنگ پوست ممکن است در این افراد به وجود بیاید ، می توان این خطر را با استفاده از یک عامل سفید کننده بعد از درمان با لیزر به حدقل رساند .

نحوه کار لیزر جوان‌سازی پوست چگونه است؟

در روش لیزر درمانی جراح پرتوهای نور را به صورت ضربانی و نامنظم به سطح پوست می تاباند ، این پرتو های نور به نحو دقیق زنجیرهای مولکولی پوست آسیب دیده را به صورت لایه لایه برمیدارد ، و این کار را تا زمانی ادامه می دهد که ظاهر یکنواخت ، نرم و صاف تری از پوست به دست بیاید .

لیزر جوانسازی پوست صورت و بدن روش مناسبی است ، به دلیل اینکه مشکلات کمتری به رنگدانه های زیرین پوست ایجاد می کند . و همچنین نسبت به روشن کردن پوست با استفاده از روش‌هایی مانند از بین بردن جای زخم آکنه با استفاده از لیزر، بهتر است.

پرتوهای لیزر جوان سازی پوست دست و سار نقاط بدن اپیدرم (لایه ی بیرونی پوست) را از بین می برند و با هدف قرار دادن لایه زیرین پوست با نام درمیس (قسمت حساس و عروقی پوست) و گرم کردن درمیس باعث تحریک رشد کلاژن ها می شود ، بعد از بهبود درمان پوست صاف تر و سفت تر می شود .

در طول دوره لیزر جوان سازی پوست چه کارهایی انجام می شود ؟

لیزر جوان سازی و زیباسازی پوست معمولا با بی حس موضعی و به صورت سرپائی انجام می شود .قبل از شروع لیزر درمانی ، جراح یکسری درمان هایی را جهت آماده سازی پوست شما با لیزر درمانی انجام می دهد . جراح این درمان ها را به مدت 6 هفته یا بیشتر قبل از درمان اصلی شروع می کند . این درمان ها هم به نوع پوست شما بستگی دارد و به منظور به حدقل رساندن عوارض درمان و به دست آوردن نتایج بهتر و رضایت بخش تر انجام می شود .

مدت زمان لازم برای انجام لیزر جوان سازی و زیبائی پوست 30 دقیقه تا 2 ساعت است .

تعداد جلسات لازم برای لیزر جوان سازی پوست چقدر است ؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای افراد مختلف متفاوت است و وابسته به وضع بیمار ممکن است کم یا زیاد باشد . به عنوان مثال برای چین و چروک های خفیف و تغییر رنگ جزئی پوست حدود یک یا دو جلسه برای به دست آوردن نتیجه مطلوب کافی است ولی برای چین و چروک های عمیق و گسترده تعداد جلسات بیشتری لازم است .

عوارض جانبی لیزر جوان سازی پوست

مانند هر عمل لیزر دیگر لیزر جوان سازی هم یک سری عوارض جانبی دارد ، این عوارض شایع و معمول هستند و در مدت زمان کوتاهی از بین می روند . عوارض شامل قرمزی پوست ، تورم منطقه ی تحت درمان و سوزش مختصر است . در موارد خیلی نادر سوزش و زخم و تغییر در رنگدانه های پوست هم ایجاد می شود .

چگونگی مقابله با عوارض درمان

برای اینکه شما در طول لیزر درمانی هیچ دردی را احساس نکنید ، پزشک از بی حس کننده های موضعی برای بی حس کردن پوست شما استفاده می کند . و برای اینکه شما راحت و آسوده باشید ، ممکن است یک آرام بخش هم به شما تزریق کند . چنانچه قسمت زیادی از پوست شما تحت لیزر درمانی قرار بگیرد و یا اینکه قرار است به طور همزمان عمل های زیبائی دیگری هم روی پوست شما انجام شود ، امکان دارد پزشک شما را بیهوش کند . بعد از انجام لیزر درمانی پزشک برای کاهش درد به شما مسکن تجویز می کند . در مرحله آماده سازی قبل از درمان صورت شما کاملا تمیز و پاک می شود و برای اینکه چشمان شما در حین لیزر درمانی آسیب نبیند ، به شما عینک مخصوصی داده می شود .

جوانسازی پوست


هزینه و قیمت جوانسازی پوست با لیزر چقدر است؟

عوامل مختلفی در تعیین هزینه ی لیزر جوان سازی پوست تاثیر دارد ، این عوامل عبارتند از :

  • منطقه ی جغرافیایی ، هزینه ی جوان سازی پوست در هر کشوری متفاوت است .
  • حق الزحمه و دستمزد پزشک .
  • تجربه و مهارت پزشک .
  • زمان و تلاش مورد نیاز برای درمان .
  • هزینه ی تسهیلات و بیهوشی .
  • مراقبت ها و آمادگی های قبل و بعد عمل لیزر .

انواع لیزر جوانسازی پوست

برای لیزر جوانسازی صورت معمولاً از دو نوع لیزر استفاده می‌شود: کربن دی اکسید (CO2) و اربیوم . کار هر دو تبخیر سلول‌های سطحی و آسیب‌دیده‌ی پوست است . این لیزرها در قدرت و کاربردهای درمانی متفاوت هستند .


لیزر موهای زائد در سعادت آباد و شهرک غرب , مرکز و کلینیک لیزر مو

لیزر موهای زائد در سعادت آباد و شهرک غرب , مرکز و کلینیک لیزر مو و زیبایی در سعادت آباد  

لیزر موهای زائد در سعادت آباد و شهرک غرب , مرکز لیزر مو در سعادت آباد تهران , کلینیک زیبایی در سعادت آباد , لیزر موی زائد و خدمات زیبایی در سعادت آباد تهران : استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت امروزه روشی نوین و بسیار محبوب در بین آقایان و بانوان تبدیل شده است . از این رو بیشتر کلینیک های زیبایی اقدام به خرید  انواع دستگاه لیزر مو کرده اند تا از این طریق  مرکز زیبایی خود را مجهز کنند . خدمات لیزر درمانی به نسب جراحی های زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است . این محبوبیت نیز به دلیل مزیت هایی است لیزر  دارد.

لیزر موهای زائد در سعادت آباد

چرا لیزر موهای زائد در سعادت آباد و شهرک غرب

شمال تهران همیشه موقعیت مناسبی برای ایجاد کلینیک زیبایی و سالن های زیبایی بوده است . از طرف دیگر به دلیل موقعیت جغرافیایی و تردد آسان نیز موقعیتی مناسب برای انجام خدمات زیبایی است . متخصصین زیبایی و پزشکان زیبایی اکثرا شهرک غرب و سعادت آباد را برای مطب و کلینیک خود انتخاب می کنند . از این رو منطقه خیابان شریعتی , ظفر و … تعداد کلینیک های زیادی است .

چرا لیزر برای رفع موهای زائد

در اصل می توان گفت که همیشه به دنبال راهی دائمی برای حلاصی از موهای زائد بدن و صورت بوده ایم . در بین روش های نوین برای رفع موی زائد بدن بهترین گزینه استفاده از لیز می باشد . فناوری لیزر درمانی در سال های اخیر طرفداران زیادی را جلب خود کرده است از این رو همه روزه افراد زیادی به سمت این نوع روش درمان کشیده می شوند . به ویژه اینکه در زمینه لیزر موهای زائد , لاغری موضعی با لیزر , جوانسازی پوست با لیزر و … همیشه کلینیک های زیبایی شلوغ هستند.

شرایط لیزر مو در کلینیک زیبایی واقع در شهرک غرب و سعادت آباد

برای رفاه و آرامش خیال متقاضیان لیزر مو , اکثر کلینیک های زیبایی در سعادت آباد تهران برای لیزر موی خانم ها از نیروی متخصص خانم و برای لیزر آقایان از نیروی متخصص آقا استفاده می کنند . لذا از این نظر مراجعین نیز خیالشون راحت هست و در آرامش کامل می توانند عمل لیزر مو را انجام دهند.

به دلیل استفاده از لیزر برای رفع دائمی موهای زائد بدن و صورت و نیز برای استفاده در جوانسازی پوست با لیزر و همچنین لاغری موضعی با لیزر اکثر دستگاه های لیزر به صورت چند منظوره طراحی و ساخته می شوند . در بین دستگاه های تولید شده در دنیا برای لیزر درمانی در کشور ما ایران دو دستگاه : لیزر الکساندرایت و لیزر دایود در بیشتر کلینیک ها دیده می شود و از این دستگاه های برای ارائه خدمات لیزر درمانی برای متقاضیان استفاده می شود . ولی در این بین برند های جدید و حرفه ای تر دستکاه های لیزر که ساخت کشور آلمان و ایتالیا و فرانسه و حتی امریکا نیز به بازار آمده است .

 

برچسب ها: , , , , , , , , ,


راز جوانی پوست

راز  جوانی پوست | ماسک صورت , انواع ماسک صورت , بهترین ماسک صورت , طرز تهیه ماسک صورت , ماسک صورت برای روشن تر شدن پوست , ماسک صورت برای صاف و لطیف شدن پوست : صاف و روشن بودن پوست آرزوی هر فرد به ویژه بانویی است . امروزه استفاده از انواع ماسک صورت برای نرمی و صتف شدن پوست صورت و سایر نواحی بدن رواج زیادی گرفته است .

خیلی از ماسک های صورت که مورد استفاده قرار می گیرند محلولی از گیاهان و میوه ها می باشد و مواد شیمایی زیادی در آنها به کار نمی رود . لذا از این رو خطرات و عوارض جدی ندارد . ( توصیه ما فقط استفاده از ماسک های مورد تایید بهداشت است ) .

در این بخش از وب سایت راز جوانی پوست با استفاده از ماسک صورت را با ارائه بهترین مقالات و معرفی انواع ماسک به شما آموزش خواهیم داد. با ارائه بهترین نظرات در این زمینه می توانید ما را راهنمایی و کمک کنید تا بهترین و بروزترین مطالب را برای شما فراهم آوریم .


بهترین دستگاه لیزر مو

بهترین دستگاه لیزر مو , بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد , دستگاه های لیزر مو , انواع دستگاه های لیزر موهای زائد , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خرید دستگاه لیزر مو , فروش دستگاه لیزر مو :  لیزر موهای زائد تنها روش حذف دائمی موها است که تکنیک های معمول دیگر را منسوخ کرده است .و برای نواحی مختلف بدن افراد مناسب است و موهای ناخواسته را بدون آسیب رساندن به منافذ و ساختار پوست و به صورت بی‌خطر از بین می‌برد.امروزه دستگاه های لیزر متفاوتی برای از بین بردن موهای زائد وجود داردو سوال اکثر افراد این است که کدام نوع لیزر بهترین اثر بخشی را دارد و باعث ایجاد پوستی صاف و بدون مو می شود.

البته پاسخ به این سوال بستگی به نوع پوست و موی افراد دارد و برای افراد با شرایط پزشکی و ژنتیکی متفاوت روش متفاوتی مناسب می باشد.ولی بدون شک شماری از دستگاه ها ی لیزر مناسب و محبوب است.

هرکدام از لیزرها عمق نفوذ خاصی دارند  ودر کل نور لیزر به سطح پوست تابانده می شود و نور لیزر از سطح پوست تا عمق مو و فولیکول های مو می رسد و آن را گرم می کند و باعث می شود که بیمار درد و ناراحتی نداشته باشد.

اگر شما برای رفع موهای زائد بدنتان روش لیزر را انتخاب کرده اید.ما به شما توصیه می کنیم که قبل از اینکه عمل لیزر را انجام دهید ،ابتدا اطلاعات کافی در مورد انواع لیزر ،مزایا و معایب آن به دست آورید، تا بتوانید تصمیمی درست و آگاهانه در این زمینه اتخاذ کنید.متخصصین ما در کلینیک لیزر مو جلسات مشاوره رایگان برگزار می کنند، شما می توانید با شرکت در این جلسات به تمام سوالات خود در زمینه لیزر پاسخ پیدا کنید و همچنین متخصصین ما با توجه به شرایط پوست و مو و شرایط ژنتیکی شما بهترین راه حل و بهترین نوع دستگاه برای لیزر را به شما پیشنهاد می دهند.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد | خرید و فروش دستگاه لیزر مو

دستگاه لیزر الکساندرایت | دستگاه لیزر الکس

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد لیزر الکساندرایت می باشد.در این دستگاه پرتو نور با انرژی بالا تولید می شود و طول موج پرتو با توجه به انواع ساختار پوست و مو قابل تنظیم می باشد.ویژگی لیزر الکساندرایت جذب بالای ملانین در محدوده طول موج آن می باشد و پالس نور لیزر الکساندرایت فولیکول های مو را بدون تاثیر قابل توجه بر بافت اطراف از بین می برد.چرخه رشد مو سه مرحله دارد: مرحله رشد،مرحله میانی و مرحله استراحت.حدود 85 درصد موها در هر زمان در مرحله رشد هستند و موهای در حال رشد را  به راحتی می توان با لیزر از میان برد.برای دستیابی به نتیجه مطلوب چند جلسه درمان لازم است تا نتیجه ی دلخواه کسب شود .

بهترین دستگاه لیزر مو

بهترین دستگاه لیزر مو

مزایا دستگاه لیزر موهای زائد الکس

انجام عمل لیزر با دستگاه ها و روش های مختلفی انجام می گیرد و کارشناسان با توجه به تجربیات و آزمایش های تخصصی لیزر الکساندرایت قدرتمندترین و پرتاثیرترین لیزر نسبت به موارد دیگر می دانند.برخی از مزایای لیزر الکساندرایت که آن را نسبت به بقیه برتری داده عبارتند از:

  • میزان نفوذ آن به پوست تا عمق فولیکول های مو است و به همین دلیل برای از بین بردن موهای زائد موثرتر عمل می کند.
  • هندپیس لیزر الکساندرایت بزرگ است و ناحیه درمان را 5 برابر بیشتر پوشش می دهد و باعث درمان سریع تر و ارزان تر می شود.
  • احساس درد و ناراحتی در این روش کمتر است.
  • دستگاه های رایانه ای پیشرفته باعث شده که ایمنی و موثر بودن را تضمین می کند.
  • لیزر الکساندرایت بیشتر از لیزر دایود جذب ملانین پوست می شود و در نتیجه اثر مطلوب و بهتری را بر جا می گذارد.

کارایی لیزر الکساندرایت برای موهای ریزتر و نازک تر که بیشتر لیزرهای دیگر قادر به از بین بردن آنها نیستند ،ثابت شده است.قبل از ابداع روش لیزر الکساندرایت روش های دیگری برای از بین بردن موهای زائد از جمله وکس،بند انداختن ،تیغ و الکترولیز وجود داشت که هیچکدام از این ها قابل رضایت نبود ، و روش هایی پردردسر و مشکل بودند. FDA چندین سال پیش امن بودن لیزر الکساندرایت را در از بین بردن موهای زائد تایید کرده است ،  و از آن زمان تاکنون لیزر الکساندرایت پیشرفت های چشمگیری داشته است.


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید : 

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

کلینیک زیبایی , مراکز زیبایی , لاغری موضعی , لاغری با دستگاه ار اف , لاغری با لیزر لیپولیز , مزوتراپی لاغری , تبلیغات لیزر مو , محل مناسب برای تبلیغات لیز مو , تبلیغ لیزر موهای زائد

لیزر درمانی , کاشت مو , کاشت مو طبیعی , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , هزینه کاشت مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


 

نقاط ضعف دستگاه لیزر موی الکساندرایت

لیزر الکساندرایت در میان لیزرها یکی از امن ترین آن ها به شمار می رود و در نتیجه عوارض خیلی کمی دارد.از جمله عوارض شایعی که می تواند در این روش وجود داشته باشد قرمزی و ورم جزئی پوست است که بعد از چند ساعت برطرف می شود.بیماران احساس درد و نارحتی کمی احساس می کنند ، بدترین حالتش این است که کمی احساس گرما و سوزش در طی درمان داشته باشند. همچنین این روش فوق العاده سریع است و می تواند در ساعتی از روز که شما مشغله ندارید برای درمان مراجعه کنید و نیاز به وقت بیشتری ندارد. و اگر درمان و انجام عمل لیزر توسط متخصص و یک کادر مجرب انجام شود کاملا امن است و عوارضی قابل مشاهده نخواهد بود.

دستگاه لیزرموی دایود

لیزر دایود یک روش نسبتا جدیدی برای از بین بردن موهای زائد می باشد .این روش بر دینامیک گزینشی نور و گرما مبتنی است.در این روش پالس های لیزر در کسری از ثانیه از شطح پوست عبور کرده و به ریشه فولیکول مو می رسد و مو را گرم کرده و رشد فولیکول های مو را متوقف می کند. و آسیبی به بافت های اطراف پوست وارد نمی کند .لیزر دایود یک روش امنی می باشد و احساس درد و ناراحتی کمتری به همراه دارد و استفاده از آن سریع و راحت است.

بهترین دستگاه لیزر مو

بهترین دستگاه لیزر مو

لیزر دایود در طول موج 800 تا 810 نانومتر می باشد و طول موج لیزر با توجه به افراد مختلف و نیاز درمانی متفاوت می تواند متغیر باشد. لیزر دایود بدون صدمه بر بافت های اطراف پوست در عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و بیشترین جذب ملانین را دارد.ملانین ها نور را جذب و تبدیل به گرما می کنند و سپس دمای فولیکول مو افزایش پیدا می کند و افزایش دما به حدی می رسد که آسیب جدی به فولیکول های مو وارد می کند و در نتیجه رشد مجدد آن را متوقف می کند.

مزایا دستگاه لیزر موهای زائد دایود

از جمله مزایای لیزر دایود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طول موج لیزر دایود بلند است و برای بیماران دارای تون های پوستی تیره روش بسیار موثری است.
  • کاملا بی خطر و امن به عمق بیشتری نفوذ می کند.
  • سطح بیشتری از موهای زائد را به طور همزمان از بین می برد.

این دستگاه لیزر مو روشی سریع است و برای پوست های روشن با رنگ موی تیره که نیاز به تعداد جلسات کمتری برای درمان دارند، مناسب می باشد.این روش برای افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند توصیه نمی شود. چون زمانی که پوست تیره است انرژی بیشتری جذب می شود و احتمال تغییر رنگ پوست  تاول زدن وجود دارد.و در صورت استفاده برای پوست های تیره باید انرژی کمتری استفاده شود.

معایب دستگاه لیر موی دایود

به دلیل شدید بودن نور لیزر باید همه ی افراد در اتاقی که عمل لیزر انجام می شود ، حتما از عینک مخصوص ایمنی برای جلوگیری از صدمه دیدن چشم استفاده کنند. عوارضی که به ندرت پیش می آید شامل مقداری قرمزی و آفتاب سوختگی است  و ممکن است رنگ پوست برای مدتی تیره و روشن شود که با مراقبت و رعایت توصیه های بهداشتی ظرف چند ساعت از بین می رود.ولی اگر توصیه های بهداشتی بعد از درمان رعایت نشود ممکن است تغییر رنگ پوست دائمی شود.

دستگاه لیزر موی  Elight

دستگاه ایلایت روشی پیشرفته برای رفع موهای زائد است که هم موهای زائد را از بین می برد و هم پوست را صاف و نرم می کند. .از آنجایی که دستگاه ایلایت ترکیبی از سه تکنولوژی پیشرفته شامل فرکانس رادیویی دو قطبی به اضافه آی پی ال به اضافه خنک کننده تماسی پوست می باشد، یک روش فوق العاده در از بین بردن موهای زائد به شمار می رود. ایلایت در کاهش و رفع موهای زائد ،رگ های واریسی و ضایعات رنگدانه ای بسیار موثر عمل می کند و.کارایی آن نسبت به آی پی ال معمولی سه برابر می باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر ایلایت به دلیل اینکه از  هر دو تکنولوژی IPL+RF استفاده می کند بسیار امن است.لیزر ایلایت از همه ی مزایای تکنولوژی های امروزی رفع موهای زائد مانند لیزر و الکترولیزر برخودار است ترکیبی از انرژی‌های نوری و الکتریکی را به کار می‌گیرد. فولیکول مو تحت تاثیر همزمان آی پی ال (پالس نوری با انرژی بالا) و جریان برق تخریب می‌شود.

مزایا دستگاه لیزر موی ایلایت

از جمله مزایایی که لیزر ایلایت دارد عبارتند از :

بدون درد : بیهوشی ندارد و درمان با کمی احساس سوزش همراه است.

تاثیر آن دراز مدت و دائمی است : موهای زائد برای همیشه از بین می روند. چون نور لیزر فولیکول مو را نابود کرده و رشد آن را برای همیشه متوقف می کند.

نقاط ضعف دستگاه لیزر موهای زائد ایلایت

بدون تردید این روش لیزر هم دارای یکسری نقاط ضعف و عوارض است با این حال احتمال بروز عوارض جانبی لیزر ایلایت کم است و به ندرت ممکن است پوست دچار سرخی و ورم جزئی شود یا کمی تاول بزند و کبود شود که این عوارض موقتی هستند و ظرف چند ساعت آینده از بین می روند.

احتمال تغییر رنگ پوست و روشن یا تیره شدن پوست در این روش وجود دارد که آن هم طی یک تا دو هفته بعد از لیزر بر طرف می شود.توصیه ما به شما این است که بعد از انجام لیزر در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و از لباس های پوششی مناسبی استفاده کنید و حتما از کرم های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

دستگاه لیزر موی خانگی

امروزه در زمینه لیزر پیشرفت های زیادی انجام شده است و شما می توانید در محیط منزل خود با ایمنی و صرف هزینه کم موهای زائد خود را از بین برده و پوستی صاف و شفاف و بدون مو را داشته باشید.

نقاط ضعف دستگاه لیزر موی خانگی

این روش لیزر برای پوست های تیره اصلا مناسب نیست . و فقط برای پوست های با تون روشن تا متوسط مناسب می باشد و قفل دستگاه هم به گونه ای تنظیم شده است که برای تون های پوستی در محدوده رنگ تعریف شده ، فعال می شود .

دستگاه لیزر مو

دستگاه لیزر موی خانگی

اندازه دستگاه های لیزر موی خانگی کوچک است و ناحیه کمی از پوست را پوشش می دهد. ساز و کار دستگاه لیزر خانگی با دستگاه لیزرهای تخصصی یکسان است ولی قدرت و کارایی آن نسبت به آن دستگاه ها کمتر است و در نتیجه اثر ماندگاری آن کمتر است و تاثیر بلند مدت نخواهد داشت ولی ماندگاری آن نسبت به وکس و سایر روش های معمول بیشتر است .اما در هر حال پوست آنقدر صاف و بدون مو نخواهد بود.


برای اینکه با دستگاه های لیزر خانگی بیشتر آشنا شوید  می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.!

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی