سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریزش موی بانوان

ریزش موی بانوان  

ریزش موی بانوان : خانم ها از دسته افرادی هستند که بسیار به زیبایی موهایشان اهمیت میدهند و برایشان مهم است که موهای زیبایی داشته باشند و اگر دچار ریزش مو شوند سریعا به دنبال راه حلی هستند تا آن را درمان کنند و ریزش موی شان قطع گردد.
بانوان عزیز همیشه باید در نظر داشته باشند که هر ریزش موی جایی نگرانی ندارد و ریزش موهای که در اثر خوابیدن ، سشوار کشیدن یا دوش گرفتن سبب می شود اصلا نگران کننده نیست . ریزش موی بانوان یک امر طبیعی بوده که جای هیچ نگرانی را ندارد و با رعایت کردن اصول بهداشتی می توان جلوی ریزش موی را گرفت .

ریزش موی بانوان

ریزش موی بانوان

دوره های رشد مو

رشد مو دارای دوره های متفاوتی است که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم :

1 – آناژن

این دوره به رشد موها اختصاص دارد که در موهای سر بین دو تا شش سال و در موهای دیگر نقطه های بدن بین یک تا شش ماه است. به صورت میانگین در هر زمان 85 درصد موها در این مرحله قرار دارند.

2 – کاتاژن

این دوره کوتاه مدت است که تقسیم سلول های ماتریکسی در این دوره متوقف شده و جداسازی فولیکول های مو از قسمت پاپیلا صورت می گیرد.

3 – تلوژن

این دوره سه ماهه است که در آن تمام فعالیت های سلولی متوقف می گردد موی مرده که به همراه فولیکول های مو دژنه شده است موی چماغی گفته می شود.


 

خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


عواملی که سبب ریش موی بانوان می شود

عوامل متعددی وجود دارد که سبب می شود بانوان دچار ریزش مو شوند که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم:

  • ریزش مو در بانوان می تواند به علت بارداری، استرس، بیهوشی ، اضطراب و … باشد.
  • متاسفانه در ایران عده ی زیادی هستند که مشکلات تیروئیدی دارند و ممکن است تیروئیدشان کم کار یا پرکار است که می تواند در ناخن و موهایشان مشکلاتی ایجاد نماید .
  • وظیفه نگهداری موها به عهده پوست مو است. زمانی که برای پوست سر مشکلی ایجاد گردد موجب می شود که موها نیز آسیب ببینند و دچار ریزش شوند و همچنین مشکلاتی مانند عفونتهای قارچی و شوره سر و پسوریازیس را برای افراد پدید می آورد .
  • داروهای زیادی هستند که عوارضی را برای افراد پدید می آورند و می تواند این عوارض مانند ریزش مو باشند که از داروهای ضد التهابی ، داروهای شیمی درمانی پدید می آیند .
  • بانوان زیادی که موهایشان را دم اسبی می بندند یا از مواد شیمیایی استفاده می کنند موجب می شود که موهایشان شکسته شود و آسیب ببیند.
  • یک موضوع کاملا جدا ، بیماری های اتوایمنی هستند که سبب می شوند ریزش مو اتفاق بیوفتد و علت آن سیستم اتوایمن بوده است که در آن حمله گلبول های سفید به مو صورت می گیرد و سبب می شود موها از بین رود مثل آلوپسی آره آتا.
  • یک بیماری دیگر با نام وسواس کندن مو یا آلوپسی تریکوتیلومانیا وجود دارد که در آن فرد با کندن موهایش آرامش میگیرد و همین موضوع سبب می شود که ریزش مو در آنها رخ دهد و البته در خانم ها دو برابر بیشتر از آقایان شایع می باشد.

بهترین درمان برای ریزش موی بانوان

خانم های عزیز می توانند از روش sut و fue استفاده کنند که می تواند برای افرادی که ریزش موی کمی دارند مناسب باشند و اگر ریزش مو با وسعت زیادی باشد بهتر است از روش hrt استفاده نماید . به کلنیک کاشت مو زلفینه مراجعه کنید و مشکل خود را با پزشک متخصص در میان بگذارید تا پزشک بهترین راه کار را برای حل مشکل ریزش موهایتان به شما ارائه دهد .

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , ,