سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلایل سفید شدن مو

دلایل سفید شدن مو  

دلایل سفید شدن مو چیست؟ : متخصصان می گویند که سفید شدن مو می تواند نشانه ی از سبک جدید زندگی ما باشد. اگر سفید شدن مو به علت افزایش سن و پیری باشد طبیعی است ولی اگر در سن 20سالگی و 30سالگی اتفاق بیوفتد سبب ناراحتی و آزار شخص می شود و باید به دنبال راهی بود تا بتوان آن را برطرف کرد.

رنگ مو به وسیله رنگدانه ها می باشد که با افزایش سن این رنگ دانه ها کم می گردند و موها به رنگ خاکستری در می آیند و زمانی که رنگدانه ها به پایان برسند مو کاملا سفید می شوند.

دلایل سفید شدن مو

در کم شدن میزان رنگدانه ها عوامل متعددی وجود دارد که می توان به آلودگی هوا ، اختلالات هورمونی ،شرایط پزشکی ، کمبود رنگ سیاه در مو ، ژنتیک ، شرایط پزشکی و جراحی ها ، استرس و اضطراب،استفاده از فرآورده های شیمیایی مانند شامپو و صابون و… اشاره کرد.

برای جلوگیری از سفید شدن مو چه کارهای را می توان انجام داد؟

متخصصان همواره می گویند که برای کاهش سفیدی مو و جلوگیری از سفید باید اقدامات لازم را انجام بدهیم. یکی از این اقدامات مصرف ویتامین B12 در رژیم های غذایی می باشد. در ادامه به برخی دیگر از این توصیه ها اشاره شده است:

  1. میزان تیروئید بدن را کنترل نمایید تا از بروز اختلال در بدن جلوگیری کنید
  2. عدم مصرف دخانیات زیرا بر بدن تاثیر منفی و معکوس می گذارند
  3. استفاده از غذاهای که آنتی اکسیدان دارند مانند سبزیجات و چای سبز
  4. جایگزین کردن رنگ های طبیعی مانند حنا به جای رنگ های شیمیایی و صنعتی
  5. استفاده از مواردی که موجب ترمیم طبیعی مو و تقویت مو می شوند مانند انگور هندی ، روغن بادام ، چای سیاه ،روغن دانه هویج و شنبلیله

معمولا امروزه افرادی که دچار این مشکلات مو می شوند به دنبال راهی هستند تا بتوانند سریع ترین درمان را انجام بدهند. عصر امروز به عنوان عصر تکنولوژی می باشد و می بینیم که در خصوص درمان ها و زمینه های مختلف راهکارها و اطلاعات زیادی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.مو جز یکی از مواردی است که بر روی زیبایی شخص تاثیر بسزایی داشته است و اگر در آن تغییری ایجاد شود ، سعی می کنند کنند راه کاری پیشنهادی را به واسطه دوستان و اینترنت امتحان کنند تا به سریع ترین راه حل ممکن برسند.

متخصصان همیشه توصیه می کنند راهکاری را که بدون دانش و تحیقیق و غیر علمی باشند علاوه بر اینکه نمی تواند مشکل را برطرف کند سبب افزایش میزان ریزش مو نیز می باشد. اگر می خواهید که از روشی استفاده کنید که برای همیشه از مشکلات مو رها شوید باید به کلینیک های زیبایی و مراکز معتبر باید مراجعه نمایید و از روش های موثر استفاده نمایید.

روش SUT چیست و مزایای آن چیست؟

یکی از روش های است که برای پیوند مو از آن استفاده می شود و به عنوان جدیدترین روش شناخته شده است. در روش های سنتی دوران نقاهت ، جراحی ، برش و… وجود داشت ولی در این روش دیگر خبری از این معایب نیست و خیلی سریع فرآیند کاشت صورت می گیرد. در این روش می توان تا 14هزار تار مو را کاشت و از روش های سنتی برتری داشته است. در این روش خط رویش را به شکلی طراحی می کنند که مطابق با نظرات متقاضی باشد.روند انجام بدین صورت است که حداکثر گرفت ها از فولیکول های برداشت شده ، گرفته می شود و برای اینکه مورد آسیب واقع نشوند فریز می شوند و سپس توسط تیم مجرب خیلی با دقت و بسیار ظریف در محل مورد نظر پیوند داده می شوند.


 

خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


روش FUE چیست و چه مزایایی داشته است:

در این روش بدین صورت است که به وسیله ابزارهای ظریف واحدهای فولیکولی از بخشی از سر برداشته می گردند و قسمت مورد نظر کاشته می شوند. در این روش هیچ نیازی به جراحی های طولانی نیست و بعد از اتمام پروسه ، متقاضی دوران نقاهتی نخواهد داشت.
جالب است بدانید بدون هیچ گونه خونریزی و بی هوشی می باشد و تنها در یک جلسه کاشته می شود.

برچسب ها: , , , , ,