سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت موی غیر قابل رشد و قابل رشد

کاشت موی غیر قابل رشد و قابل رشد

کاشت موی غیر قابل رشد و قابل رشد : امروزه افراد بسیاری هستند که برای کاشت مو اقدام می کنند چون همگی می دانند مو در زیبایی تاثیر جدی دارد و متاسفانه با پایین آمدن سن طاسی سر که پیش تر 31 سال و هم اکنون24 است، مورد توجه قرار گرفته است.ریزش مو ممکن است به دلایل مختلفی برای شما اتفاق بیوفتد.

کاشت موی قابل رشد

افراد پس از اینکه دچار ریزش مو می شوند به فکر درمان می افتد و دوست دارند زیبایی خود را بدست بیاورند و برخی به سراغ داروها و مواد شیمیایی می روند بدون اینکه بدانند این مواد نمی توانند تاثیری بر روی ریشه مو داشته باشند و تنها بر روی ساقه مو تاثیر می گذارند و البته ممکن است عوارض جدی به همراه داشته باشد. امروزه متاسفانه محصولاتی با تبلیغات زیادی صورت می گیرد که مدعی هستند می توانند برای درمان و جلوگیری ریزش مو از آنها استفاده شوند ولی باید بدانید آنها تنها به منظور شست و شوی مو و پاک کننده هستند و نمی تواند تاثیر جدی روی ریزش موی شما داشته باشند.

یکی از بهترین روش های که شما می توانید برای جبران موهای از دست رفته از آن استفاده نمایید کاشت مو است.کاشت مو به دو صورت قابل رشد و غیر قابل رشد انجام می شود که هر کدام از آنها دارای قواعد و اصول خاصی هستند:

اگر کاشت مو قابل رشد باشد روش SUT است:

این روش به صورت مادام العمر است و مو کاملا زنده می شود و قابل رشد است. در روش SUT در یک جلسه بدون اینکه جراحی ، خونریزی صورت بگیرد تا 14000تار مو کاشته می شود . لازم است بدانید متقاضی در این روش بیهوش نمی شود و کاملا مراحل کاشت با دستگاه اتوماتیک می باشد.

اگر کاشت مو غیر قابل رشد باش روش hrt است:

اگر موی که کاشته می شود غیر قابل رشد باشد یا همان ترمیم مو ، روش hrt است.این روش هیچ محدودیتی ندارد و همین موضوع سبب شده تا طرفداران بسیاری بدست بیاورد. در این روش هیچ نیازی به بانک موی فرد نمی باشد و تنها در یک جلسه صورت می گیرد. فرد می تواند در این روش قدموی خود را به دلخواه انتخاب کند.

خوشبختانه این روش در بسیاری از مراکز معتبر کاشت انجام می شود. در ترمیم مو خط فرق و خط رویش کاملا طبیعی بوده است. روش ترمیم به این صورت است یک لایه شبیه سازی شده از پوست سر انسان تهیه می شود و سپس موها بر روی آن سوار می شوند . جالب است بدانید این روش قابل تشخیص از سوی افراد نیست و کسی متوجه ترمیم شما نخواهد شد . خانم های عزیز می توانند از این روش استفاده کنند و همچنین بیماران قلبی ، شیمی درمانی ، پسوریازیس ، بیماران اکتیوز ، فشار خون و … می توانند از hrt استفاده نمایند.

نکته مهم ) با اینکه کاشت مو به عنوان یکی از روش های موثر و تاثیر گذار است ولی باید بدانید انجام آن باید در مراکز معتبر صورت بگیرد و متخصص اینکار را انجام بدهد و فریب تبلیغات ارزان قیمت را نخورید.

برچسب ها: , , , , ,