سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرکه علیه دشمنان مو

سرکه علیه دشمنان مو

سرکه علیه دشمنان مو : تقریبا همه با مشکل داشتن موخره در مو مواجه اند و برای از بین رفتن آن ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد . موخره باعث می شود که رشد موها متوقف شود به همین دلیل باید هرچه زودتر آن را درمان کرد . در اینجا به ذکر چند مورد از روشهای خانگی برای از بین بردن موخره می پردازیم :

روش های مبارزه با موخره به وسیله سرکه

ماسک روغن زیتون و سرکه سیب

معمولا افرادی که موهای شکننده یا خشک داشته اند دچار موخوره می شوند و در واقع این مورد سبب می شود که سلامت موهایشان از بین برودز. یکی از ساده ترین روش های که می تواند به رفع موخوره کمک کند چیدن نوک موها است . البته می توانید برای خلاصی از موخوره از ماسک های طبیعی و خانگی هم استفاده کنید که کمک زیادی به شما خواهند کرد . برای تهیه یک ماسک ساده می توانید موارد زیر را با یکدیگر ترکیب نمایید و سپس روی موهایتان بگذارید بعد یک دستمال و حوله روی موهایتان بگذارید و پس از بیست دقیقه موهایتان را بشوید .
– سه قاشق غذاخوری روغن زیتون
– دو قاشق غذا خوری سرکه سیب
– دو قطره افشره خوراکی رزماری
– سه قاشق غذاخوری عسل

سرکه علیه دشمنان مو

سرکه علیه دشمنان مو

سرکه سیب برای تقویت مو

مواد لازم: یک قاشق غذاخوری سرکه سیب، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ، ، دو عدد تخم‌مرغ ، یک قاشق غذاخوری گلیسیرین .
برای تقویت موهایتان می توانید ازاین ماسک استفاده نمایید. بدین صورت که ابتدا تخم مرغ ها را بشکنید و درون یک ظرف بگذارید سپس روغن زیتون ، گلیسیرین را به آن اضافه نمایید . اجازه دهید 5 دقیقه سپری شود و بعد سرکه سیب را به مواد اضافه کنید . بعد خوب بهم بزنید حالا با شامپویتان موهایتان را بشوید و ماسک را روی موهایتان قرار دهید. بعد از بیست تا سی دقیقه آن را بشوید .

راهی برای مبارزه با شوره سر

اگر می خواهید یک ضدشوره قوی داشته باشید سرکه سیب را فراموش نکنید . بدین صورت که دو فنجان آب ولرم را با 2 قاشق غذاخوری سرکه مخلوط کنید و سپس روی موهایتان بریزید و به آهستگی ماساژ دهید تا محلول به خورد موهایتان برود . باید این محلول تا یک شب روی موهایتان باقی بماند و سپس صبح با شامپو موهایتان را بشوید . دقت کنید انزیم ها و اسیدهای که در سرکه سیب وجود داشته است سبب می شود که خارش ، ریزش ، شوره سر برطرف گردد. البته برخی می گویند که سرکه سیب بوی بدی داشته ولی شما سشوار می توانید آن را برطرف نمایید .

به سایت کلنیک کاشت مو زلفینه مراجعه کنید و از دیگر خدمات این کلنیک بهره ببرید .

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,