سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوران نقاهت پس از کاشت مو

دوران نقاهت پس از کاشت مو

دوران نقاهت پس از کاشت مو : افراد زیادی همیشه قبل از اینکه کاشت مو را انجام بدهند از دوران نقاهت می پرسند ، در ادامه این پست سعی کرده ایم مطالب مفیدی در مورد این موضوع به شما ارائه بدهیم با ما همراه باشید .
افرادی که برای کاشت مو به روش های های سنتی مانند FUT و FIT اقدام می کنند دچار مشکلات بزرگی می شوند که می توانیم به بیهوشی ها ، خونریزی ، بخیه و برداشت فلپ اشاره کرد البته مهم ترین موضوعی که مطرح است دوران نقاهت بعد از کاشت است .

دوران نقاهت پس از کاشت مو

دوران نقاهت پس از کاشت مو

برخی از بیماران اینگونه می گویند که با استفاده از روش های سنتی به دلیل معایب آن (جراحی ، خونریزی،بخیه و …) مجبور بوده اند دردهای زیادی را تحمل کنند و مجبور بوده اند در خانه بشینند و از فعالیت های روزانه خود جا بمانند البته بعد از مدتی این عوارض کمتر می شده است . علاوه بر موارد فوق این افراد مجبور بوده اند تورم صورت و زیر چشم را تحمل کنند .

کاشت مو به روش SUT

اما روش کاشت مو به صورت SUT دارای هیچ کدام از این عارضه ها نبوده و فرد می تواند بعد از اینکه کاشت را انجام داد به فعالیت های روزانه خود ادامه بدهد و هیچ گونه خونریزی ، جراحی ، بی هوشی و … را نداشته باشد و البته دوران نقاهتی را سپری نخواهد کرد .
افرادی که این گونه کاشت را انجام میدهند دیگر نباید نگرانی داشته باشند و باید بدانند که با پیشرفت علم و به وجود آمدن این روش های جدید و نوین ، دیگر دوران نقاهتی در پیش نیست و شخص سریعا پس از اینکه کاشت را انجام داد می تواند به فعالیت های خود ادامه داده و به سرکار برود . روش های گذشته به دلیل خونریزی و جراحی و … فرد نیاز به استراحت داشت ولی این روش های جدید این معایب را نداشته است و مزایایی زیادی را برای عزیزان به همراه خواهد داشت .

با مشاورین و متخصصین کلنیک کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و مشکل ریزش موهای خود را با ما در میان بگذارید تا بهترین روش های کاشت مو را برای موهایتان استفاده کنیم .

برچسب ها: , , , , , ,