سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن : متاسفانه امروزه بیماری های بسیاری در بین افراد شایع شده است که می توان بسیاری از آنها را بیماری های دانست که ریشه روحی و روانی داشته اند و مخصوصا از اضطراب و استرس های روزمره ما ناشی می شوند .

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

تریکوتیلومانیا چیست ؟

آلوپسی تریکوتیلومانیا یکی از انواع آلوپسی ها است که استرس و اضطراب می تواند مانند دیگر آلوپسی ها سبب تشدید آن شود و در اصل نوعی وسواس در کندن مو به شمار می رود .

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن

نام این بیماری به یونانی ها برمی گردد و افرادی که دچار آن هستند به کندن موهایشان وسواس شدید دارند و در واقع به بیانی ساده تر در هر زمانی به کندن موهایشان مشغول می شوند البته بیشتر خانم ها دچار این مشکل می شوند و در سن نوجوانی تا جوانی شایع تر است .
افرادی که دچار این بیماری شده اند به کندن موهای شقیقه خود عادت کرده اند و این کار تا زمانی انجام می شود که دیگر موی بر سرشان باقی نمی ماند البته این کندن ها تنها به موی سر ختم نمی شود بلکه سبیل ، ریش ، مژه و …نیز می تواند جز این آن باشد .

hrt بهترین روش درمان تریکوتیلومانیا

اگر فردی موی خود را بر اثر این بیماری از دست داده باشد تنها می تواند از روش HRT برای ترمیم استفاده کند . افرادی که دچار این عارضه شده اند کندن شدن موهایشان را بر این دلیل می دانند که زمان کندن مو از پوست سر زیر پوست کندن مو دقیقا حس می گردد و در تکنیک HRT حس کندن شدن مو حذف می شود و همین امر سبب می شود که تریوتیلومانیا به صورت کامل درمان گردد .

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن

برای درمان این بیماری و همچنین کم پشتی موها با کلنیک کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و از دیگر خدمات مهم این کلنیک چون درمان ریزش مو , کاشت مو و … بهره مند شوید .

برچسب ها: , , ,