سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مژه دائم و طبیعی

کاشت مژه دائم و طبیعی : اول از هر چیزی باید تعریفی دقیق از مژه را بدانیم . مژه به تارهای موی گفته می شود که بسیار ریز و کوچک هستند و بر روی پلک ها قرار داشته اند و در واقع وظیفه آنها نگهداری و حفاظت از چشم در برابر گردوخاک، نور آفتاب و رطوبت است . هر کدام از اجزای صورت خود در زیبایی کلی نقش مهمی داشته اند . مژه ها نیز در این زیبایی جایگاه خاص خود را داشته اند . میزان بلند بودن مژه ها و پر بودنشان و همچنین فرم آنها به صورت ژنتیکی مشخص می گردد و در صورتی که شما از افرادی بوده اید که مژه های بلند یا پرپشتی داشته اید ولی دچار ریزش شده اند ممکن است به علت های زیادی باشد .

کاشت مژه دائم و طبیعی

کاشت مژه دائم و طبیعی

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

دلایل ریزش مو و مژه

ریزش مو همانطور که در پاراگراف فوق بیان کرده ایم ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که می تواند به موارد زیر اشاره کرد :

  • وجود اختلالات تغذیه ی از جمله کمبود بیوتین ها ، کمبود اهن ، کمبود پروتئین ها
  • وجود مشکلات تیروئیدی شامل کم کاری تیروئیدی و پرکاری تیروئیدی ، آلوپسی اره آتا ، لوپوس و …
  • اشعه درمانی برای بیمارانی که تحت شیمی درمانی یا داروهای پرتویی قرار گرفته اند
  •  ایجاد عفونت های ویروسی و قارچی یا اختلال های لبه پلک و بیماری های این چنینی می تواند سبب ریزش مژه شود .
  •  داشتن حساسیت به موارد آرایشی
  •  داشتن مشکلات پوستی مثل پسیوریازیس ، اگزما و …
  • وجود عواملی مانند شیمیایی ، تصادفات ، سوانح سوختگی و …

آیا کاشت مژه بصورت دائم و طبیعی موثر است؟

یکی از مواردی که امروزه طرفداران زیادی بدست آورده کاشت مژه دائم و طبیعی است که به زیبایی مژه و داشتن مژه های پرپشت و بلند کمک می کند . خانم های زیادی هستند که مشتاق این نوع کاشت هستند و دوست دارند مژه های داشته باشند که پرو بلند باشد تا زیبایی خودشان را تکمیل کنند . البته لازم است بدانید این کاشت موثر می باشد ولی مانند دیگر کاشت مو دارای قوانین و اصول خاص خود است . در این کاشت به دلیل حساسیت و ظرافتی که وجود دارد باید بسیار دقیق تر انجام شود و همین موضوع سبب شده تا تنها کلینیک ها و مراکز درمانی خاصی این نوع کاشت را انجام بدهند .

کاشت مژه دائم و طبیعی

کاشت مژه به داشتن صورتی زیبا کمک می کند . و مهمتر از همه افرادی که به زیبایی چشم خود اهمیت زیادی را می دهند با کاشت مژه می توانند از اعتماد به نفس بالاتری برخ.ردار شوند . کاشت مژه بر روی پلک ها انجام می گیرد و در زیبا نشان دادن چشم ها تاثیر بسزایی دارد . اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی چشم های  خود اهمیت می دهید , می توانید عمل کاشت مژه دائم و طبیعی را انجام دهید .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کلنیک کاشت مو زلفینه سر بزنید یا با رزرو وقت حضوری از مشاورین این کلنیک در مورد کاشت ابرو , کاشت مو , ترمیم مو و .. راهنمایی های لازم را دریافت کنید .

برچسب ها: , , , ,